کد خبر : 36754
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 اردیبهشت 1398- 12: 12

مدیر حج و زیارت گیلان خبر داد:

راه اندازی سامانه‌ میز خدمت الکترونیکی و واگذاری اولویت تشرف در گیلان

راه اندازی سامانه‌ میز خدمت الکترونیکی و واگذاری اولویت تشرف در گیلان

فعال از راه اندازی دو سامانه جدید میز خدمت الکترونیکی و واگذاری اولویت تشرف در سازمان حج و زیارت گیلان خبر داد.

به گزارش گیلانستان «حسن فعال» با اشاره به آغاز زمان درخواست واگذاری اولویت اسناد حج تمتع وثبت درخواست تهیه اسناد حج تمتع از یک‌شنبه(۲۲ اردیبهشت) گفت:  در این راستا دو سامانه میز خدمت الکترونیکی و واگذاری اولویت تشرف در سازمان حج و زیارت استان راه‌اندازی شده است.

 

مدیر حج و زیارت گیلان افزود: متقاضیان گیلانی باید جهت ثبت درخواست واگذاری اولویت اسناد حج تمتع و همچنین جهت ثبت درخواست تهیه اسناد حج تمتع به سامانه تشرف به آدرس tasharof.haj.ir مراجعه کنند.

وی با اشاره به اهمیت راه‌اندازی این سامانه به‌منظور کاهش واسطه‌گری و سودجویی تاکید کرد: دفاتر خدمات زیارتی فقط نقش تسهیل و انجام ضوابط قانونی صادره از سازمان را دارند و و با راه‌اندازی سامانه پای واسطه‌گران و سودجویان کوتاه می‌شود.

فعال در ادامه از فعالیت سامانه میز خدمت الکترونیکی به آدرس  mizekhedmat.haj.ir خبر داد و تصریح کرد: مراجعین می‌توانند با ثبت درخواست خود در سامانه فوق و دریافت کد رهگیری پیگیر درخواست‌های ثبت شده خود بدون حضور در مدیریت حج و زیارت استان باشند.

وی با بیان اینکه راهنمای چگونگی استفاده از سامانه در هر کدام از سامانه ها بارگذاری شده است خاطرنشان کرد: این سامانه‌ها در راستای ارائه تسهیلات به متقاضیان و خدمات الکترونیکی صورت گرفته است.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار