کد خبر : 56566
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰

راه اندازی سمن‌های دولتی در روستاهای گیلان با رنگ و بوی انتخاباتی!!؟

راه اندازی سمن‌های دولتی در روستاهای گیلان با رنگ و بوی انتخاباتی!!؟

.

به گزارش گیلانستان، شنیده شده است که برخی از فرمانداران گیلان با برگزاری جلسه با دهیاران، آن‌ها را موظف به پیگیری و راه‌اندازی سمن‌های روستایی کرده‌اند.
بنا بر اخبار رسیده، قرار شده است هر یک از دهیاران با معرفی پنج جوان روستایی اقدام به تشکیل یک سمن نمایند. مجوز این سمن‌‌ها نیز توسط وزارت ورزش و جوانان صادر خواهد شد.
شنیده‌ها حاکی از آن است که این اقدامات در راستای طرح ابلاغی از سوی وزارت کشور به عنوان هر روستا یک سمن در حال انجام بوده و به نظر می‌رسد این شبکه‌سازی به منظور ورود جدی دولت به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در سال آینده در حال انجام است.
به نظر می‌رسد دولت در یک سال باقی مانده عمر خود هم به جای انجام کار برای مردم، آنها را با تمام مشکلات اقتصادی‌شان رها کرده و در فکر بقای تفکرات غربی و لیبرالی خود در بعد از پایان عمر ۸ ساله‌اش است.
مرور اتفاقات عجیب دوره‌ی قبلی انتخابات ریاست جمهوری، این گمان را در اذهان به وجود می‌آورد که این بار نیز در پایان دوره ۴ ساله‌ی قدرت، دولت در تدارک است که این‌بار نیز با اجیر کردن افراد در شهرها و روستاها و تزریق پول و دادن وعده‌های پست و مقام و کارشکنی‌هایی در روز انتخابات از جمله عدم توزیع متناسب برگه‌های رای‌گیری و بستن زودهنگام برخی شعبات اخذ رأی و … ، می‌خواهد تجربه‌ی سال ۹۶ را برای خود تکرار کند!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار