کد خبر : 56170
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان خبر داد:

راه اندازی شبکه پژوهشگران گیلان در دانشگاه آزاد اسلامی

راه اندازی شبکه پژوهشگران گیلان در دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان از موافقت برای راه اندازی شبکه پژوهشگران گیلان متناسب با زیست بوم استان در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گیلانستان، محمد دوستار پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به سفر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به استان گیلان، اظهار کرد: این سفر نقطه عطفی در روند توسعه، تحول و جهش در فعالیت‌های این دانشگاه خواهد شد.

سرپرست دانشگاه آزاد استان گیلان به راه اندازی پردیس غذا و امنیت غذایی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت اشاره کرد و افزود: رشته دامپزشکی و رشته‌های مرتبط با آن نیز در این واحد دانشگاهی راه اندازی خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه با تدریس رشته‌های مرتبط با زیست بوم استان گیلان همانند صنایع غذایی و صنایع دستی، رشته‌های دریا محور موافقت شده است، گفت: مطالعات تولید بذر هیبریدی، سموم دفع آفات، بانک نشا و مطالعات مرتبط با بیوتکنولوژی در حوزه کشاورزی در دانشگاه آزاد استان گیلان راه اندازی خواهد شد.

دوستار با بیان اینکه در این سفر با راه اندازی بزرگترین مرکز دیتا سنتر ملی دانشگاه آزاد اسلامی کشور انزلی نیز موافقت شد، ادامه داد: طرح و راه اندازی دانشکده خدمات بندری نیز اجرایی خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان در ادامه از نهایی شدن راه اندازی شبکه پژوهشگران گیلان متناسب با زیست بوم استان در این دانشگاه خبر داد و گفت: همچنین در این سفر با راه اندازی مرکز فرهنگ و مطالعات فرهنگی در واحد تالش و برخی رشته‌های دیگر نیز موافقت شد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار