کد خبر : 69545
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹

راه اندازی کمپین همسفره شو برای حمایت از خانواده ها کم برخوردار گیلانی

راه اندازی کمپین همسفره شو برای حمایت از خانواده ها کم برخوردار گیلانی

مدیر دستان مهربان شعبه رشت گفت: کمپین همسفره شو ویژه حمایت از خانواده های کم برخوردار گیلانی و تامین غذای گرم و اقلام خوراکی نیازمندان در ماه های محرم و صفر راه اندازی شد.

به گزارش گیلانستان، مدیر دستان مهربان شعبه رشت، در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برپایی پویش تهیه اقلام خوراکی و غذای گرم ویژه خانواده های نیازمند گیلانی در ماه محرم و صفر، اظهار کرد: بنیاد دستان مهربان با راه اندازی پویش #همسفرهشو در شبکه های اجتماعی تلاش می کند تا اقلام خوراکی مورد نیاز خانواده های کم بضاعت گیلانی را تامین کند.
خیرخواه حجم کمک های نقدی و غیر نقدی مردم گیلان به کمپین #همسفرهشو را از ابتدای پویش تا کنون، بیش از یک میلیارد ریال برشمرد و افزود: این پویش تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.
وی همچنین با اشاره به کمک های دو مرحله ای حامیان دستان مهربان از رشت به سیستان، افزود: حامیان دستان مهربان در استان گیلان پیش از این نیز با برپایی پویش همنفس حمایت های قابل توجهی از خانواده های کم برخوردار استان سیستان و بلوچستان داشتند.
رضا خیرخواه با اشاره به انجام تبلیغات کمپین «هم‌نفس با سیستان» از طریق شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات محیطی در سطح استان گیلان، گفت: مردم استان گیلان و شهر رشت در این کمپین بیش از ۱میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به خانواده های کم بضاعت سیستان و بلوچستان کمک کردند.
وی تصریح کرد: بنیاد دستان مهربان با دارا بودن ۱۹ شعبه و ۱۵۰۰۰ مددجو در سراسر کشور به همراه بیش از ۱۰۰۰ نفر کارمند یکی از بزرگترین مراکز خیریه ایران است که توانسته با ساخت بیش از ۱۲ مدرسه، ۷ مرکز خدمات درمانی، کارگاه های توانمند سازی و مراکز آیندگان، گام های بلندی را در راستای حمایت از زنان سرپرست خانوار، کودکان بی سرپرست و بدسرپرست بردارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار