کد خبر : 58710
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶

نماینده مردم رشت در مجلس:

راه حل مشکلات اعتماد به جوانان است نه انتخابات آمریکا

راه حل مشکلات اعتماد به جوانان است نه انتخابات آمریکا

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت اعتماد به توان جوانان ایرانی، گفت: راه حل مشکلات کشور نتیجه انتخابات آمریکا نیست.

به گزارش گیلانستان، محمدرضا احمدی با اشاره به وضعیت اقتصاد و لزوم رفع گرانی‌ها، اظهار کرد: آنقدر که عدم نظارت و ضعف مدیرت به کشور آسیب زده، دشمن اینگونه به کشور آسیب نزده است، این ضعف مدیرتی سفره‌های مردم را روز به روز تنگ‌تر کرده است.

وی با تاکید بر اینکه توان داخلی و قطع امید کردن از کشورهای خارجی راهکار مهم بهبود وضعیت اقتصادی، افزود: راه حل مشکلات و گره‌ها اعتماد به جوانان است چرا که با انرژی و انگیزه بیشتر در راه بهبود وضعیت کشور تلاش خواهند کرد.

نماینده رشت در مجلس با بیان اینکه اتفاقات آمریکا اهمیتی برای ما نداشته و ما برای گذر از مشکلات، به درون کشور نگاه می‌کنیم، گفت: عده‌ای امروز بهبودی وضعیت اقتصاد را به انتخابات آمریکا گره می‌زنند در صورتی که طبق فرمایش رهبری گره زدن تصمیم‌گیری‌ها به انتخابات آمریکا آدرس غلط دادن به مردم است.

احمدی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب در قبال سیاست ایران در قبال آمریکا، گفت: سیاست ما در قبال آمریکا مشخص است و با رفت و آمد اشخاص تغییری نمی‌کند، اینکه چه کسی برود و بیاید برای ما فرقی نمی‌کند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار