کد خبر : 7808
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲

رتبه نخست پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی بازکیاگوراب لاهیجان

رتبه نخست پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی بازکیاگوراب لاهیجان

پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی دهستان بازکیاگوراب لاهیجان در پنجمین جشنواره خلاقیت‌ها و ابتکارات سازمان بسیج مساجد و محلات گیلان رتبه نخست را کسب کرد.

به گزارش گیلانستان ، پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی دهستان بازکیاگوراب در پنجمین جشنواره خلاقیت‌ها و ابتکارات سازمان بسیج مساجد و محلات گیلان رتبه نخست را کسب کرد.

 مسؤول سازمان بسیج مساجد و محلات گیلان درباره کسب رتبه برتر پایگاه مقاومت بازکیاگوراب اظهار کرد: 69 طرح از پایگاه‌های مقاومت بسیج مربوط به 12حوزه و چهار ناحیه سپاه گیلان به دبیرخانه استانی پنجمین جشنواره خلاقیت‌ها و ابتکارات سازمان بسیج مساجد و محلات گیلان ارسال شد.

عزیز لطفی‌نژاد گفت: پنج طرح از طرح‌های ارائه شده پس از طی مراحل مختلف داوری در سطوح پایگاه، حوزه، ناحیه و استان به عنوان برتر انتخاب شدند که از این بین با ارزیابی شورای علمی سه طرح منتخب برای شرکت در جشنواره کشوری خلاقیت ‌ها و ابتکارات سازمان بسیج مساجد و محلات ارسال شدند.

مسؤول سازمان بسیج مساجد و محلات گیلان با بیان اینکه جشنواره مذکور در 18محور برگزار شد، افزود: ابراهیم آذرپور از پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی دهستان بازکیاگوراب حوزه شهید مطهری سپاه ناحیه لاهیجان با ارائه طرح و ایده ابتکاری «نرم افزار آندروید 72 لاله از لاله‌زار سرخ گیلان» که در آن به شکل خلاقانه‌ای به معرفی سرداران شهید گیلان، مبارزه با تهاجم فرهنگی و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و روحیه انقلابی‌گری پرداخته شده، موفق به کسب رتبه نخست جشنواره خلاقیت‌ها و ابتکارات سازمان بسیج مساجد و محلات استان شد.

به گفته وی، مختار قربانی از پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی میکال حوزه شهدای دیلمان سپاه ناحیه سیاهکل با ارائه طرح «ترک اعتیاد معتادان محله» و پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت ام‌البنین(س) جسیدان سپاه ناحیه آستانه‌اشرفیه با ارائه طرح ابتکاری خود به ترتیب مقام‌های دوم و سوم پنجمین جشنواره خلاقیت ‌و ابتکارات سازمان بسیج مساجد و محلات استان گیلان را کسب کردند.

مسؤول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان با تأکید بر نقش قابل توجه پایگاه‌های مقاومت در توسعه استان و کشور، خاطرنشان کرد: بیش از ٤٠ هزار پایگاه مقاومت بسیج در کشور فعال بوده و وجود ظرفیت عظیم نیروی انسانی متدین و متخصص در این پایگاه‌ها قادر به ایجاد تحولی شگرف در حوزه تولید علم، تحقق اقتصاد مقاومتی و فرهنگ‌سازی دینی خواهد بود.

وی یادآور شد: رتبه‌های نخست تا سوم جشنواره استانی برای شرکت در پنجمین جشنواره خلاقیت‌ها ‌و ابتکارات سازمان بسیج مساجد و محلات کشور در تهران ارسال می‌شود./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار