کد خبر : 61324
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 دی 1399- 51: 11

معاون سازمان صمت گیلان:

رتبه نخست کشف تخلفات صنفی در کشور به استان گیلان رسید

رتبه نخست کشف تخلفات صنفی در کشور به استان گیلان رسید

معاون سازمان صمت گیلان گفت: در یک ماه گذشته ۶هزار و ۶۷۷مورد بازرسی از صنوف گیلان انجام و رتبه نخست تخلفات کشف شده در کشور نصیب گیلان شد.

به گزارش گیلانستان، مهدی نقدی، اظهار داشت: در یک ماه گذشته از ۱۳ آذرماه تا ۱۳ دی‌ماه در جهت نظارت بر وضعیت بازار ۶ هزار و ۶۷۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی سطح استان گیلان انجام شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت استان گیلان گفت: استان گیلان در حوزه تعداد بازرسی‌های به‌عمل آمده دارای جایگاه خوبی در کشور بوده و رتبه سوم را دارد.

نقدی تصریح کرد: همچنین مجموع ارزش ریالی پرونده‌ تخلفات کشف شده از تاریخ ۱۳‌ آذرماه تا ۱۳ دی‌ماه ۶ میلیارد و ۴۴۹ میلیون ریال برآورد شده که در این حوزه نیز گیلان رتبه نخست کشور را دارد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت گیلان افزود: استان گیلان رتبه پنجم تعداد پرونده‌های ارسالی به تعزیرات حکومتی از طریق سامانه ۶۷۱ را به خود اختصاص داده است.

نقدی خاطرنشان کرد: با توجه به تعداد عملیات‌های انجام شده از سوی بازرسان گیلانی میانگین عملیات برای هر بازرس ۵۵ مورد تعریف شده که در این حوزه نیز خوشبختانه گیلان رتبه ۴ کشور را به خود اختصاص داده است.

وی درباره گران بودن مرغ تکه‌شده نسبت به مرغ کامل در بازار اظهار داشت: قیمت مرغ قطعه‌بندی شده نسبت به مرغ کامل بالاتر است زیرا در آن هزینه خرد کردن، بسته‌بندی و جداسازی لحاظ می‌شود.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت گیلان افزود: از دیگر دلایل آن می‌توان به هزینه‌های شرکت قطعه‌بندی اعم از حقوق کارگران،دستمزد آب، برق، گاز و هزینه بسته‌بندی اشاره کرد.

انتهای پیام/تسننیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار