کد خبر : 43466
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۰

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

رخنه جریان تند اصلاحات در برخی مساجد گیلان/ جمع آوری پرچم آمریکا و اسرائیل از زیر پای مردم توسط هیئت‌ امنای مسجدی در رشت!

رخنه جریان تند اصلاحات در برخی مساجد گیلان/ جمع آوری پرچم آمریکا و اسرائیل از زیر پای مردم توسط هیئت‌ امنای مسجدی در رشت!

دلیل اصلی کناره گیری مردم و جوانان از نمازهای جماعت و مراسمات مذهبی، وجود امام جماعت یا هیئت‌ امنایی بی حوصله، بی دغدغه، ناکارآمد،  بی‌بصیرت، غیرانقلابی و مخصوصا پیر و سالخورده است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، برخی مساجد استان گیلان سالیان طولانی است که از وجود تفکرات تند جریان دوم خرداد و اصلاحات رنج برده و جوانان مومن و انقلابی آن محلات نیز به واسطه همین رخنه‌های صورت گرفته یا از مساجد رانده شده اند، یا در سخت ترین شرایط ممکن به کار فرهنگی و تربیتی مشغول هستند.

این مشکلات در شهر رشت نیز بیشتر از سایر شهرستان ها به چشم می‌خورد و دلیل اصلی کناره گیری مردم و جوانان از نمازهای جماعت و مراسمات مذهبی، وجود امام جماعت یا هیئت‌ امنایی بی حوصله، بی دغدغه، ناکارآمد، دارای مشکل سیاسی، اعتقادی و مالی،  بی‌بصیرت، غیرانقلابی و مخصوصا پیر و سالخورده است!

در این گزارش قصد اشاره به نام امامان جماعت و هیئت امنایی که موجب کم رنگ شدن حضور مردم و جوانان در مساجد محلشان شده‌اند را نداریم اما اگر موعدش فرا برسد با جزئیات بیشتری اطلاع رسانی خواهیم نمود.

به طور مصداقی اخیرا شاهد حرکتی از جوانان یکی از مساجد خیابان شهدای رشت بودیم که پرچم رژیم کودک کش اسرائیل و شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار را زیر پای مردم نصب کرده و نمازگزاران قبل از ورود به مسجد، نفرت خود را از این دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب اسلامی نشان می‌دادند.

بعد از گذشت چند روز از این اقدام، هیئت امنای این مسجدی که ۲۲ شهید تقدیم انقلاب کرده است، ضمن عصبانی شدن از فعالیت های انقلابی جوانان، آن پرچم‌ها را در آستانه فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان از زیر پای مردم جمع آوری نموده و در گوشه‌ای از حیاط مسجد به دور انداختند!

این هیئت امنا حتی اجازه سخنرانی‌های بصیرتی با موضوعات روز کشور را نمی‌دهند و چنانچه این نوع مجالس برپا گردد و از فتنه ۸۸ حرفی به میان آید، خودشان مجددا میکروفن را به دست گرفته و به تطهیر چهره فتنه گران می پردازند!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار