کد خبر : 29235
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲

رزمایش «ستارگان درخشان ۴» در رشت اجرا می شود

رزمایش «ستارگان درخشان ۴» در رشت اجرا می شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان از اجرای رزمایش «ستارگان درخشان ۴» به مناسبت هفته دفاع مقدس از امشب به مدت هشت شب در رشت خبرداد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ عباس بایرامی در گفتگویی با اشاره به اجرای رزمایش «ستارگان درخشان ۴»، اظهارکرد: این رزمایش به مناسبت هفته دفاع مقدس در رشت برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این رزمایش با محوریت عملیات ثامن‌الائمه و شکست حصر آبادان اجرا می شود، افزود: علاقه‌مندان می توانند از ساعت ۲۰ امشب (دوشنبه) برای تماشای این رزمایش به دهکده مقاومت واقع در کیلومتر ۷ جاده رشت- تهران جنب لشکر ۱۶ قدس گیلان مراجعه کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با اشاره به حضور ۲۰۰ هنرور در اجرای این رزمایش، گفت: رزمایش «ستارگان درخشان ۴» نمایش رزمی – هنری است که سال گذشته نیز در این ایام اجرا و با استقبال خوب شهروندان گیلان همراه شد.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال گذشته در هشت شب نمایش بیش از ۲۵ هزار نفر از نزدیک این رزمایش را تماشا کردند، خاطرنشان کرد: انتظار می رود امسال اجرای این رزمایش با استقبال بیشتری همراه شود.

به گفته سرهنگ بایرامی هشت گیلانی در عملیات ثامن‌الائمه و شکست حصر آبادان حضور داشتند.

وی همچنین یادآورشد: امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس از کتاب زندگینامه شهید مدافع حرم «محمد اتابه» نیز رونمایی شد.

شهید «محمد اتابه» اهل شهرستان صومعه سرا بود که در سال ۹۵ در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. این کتاب به نویسندگی «روح الله جهاندیده» از همرزمان شهید و در ۱۲۸ صفحه نگارش شده است./ مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار