کد خبر : 75670
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹

معاون سیاسی سپاه ناحیه مرکزی رشت:

رزمایش سیاسی در بیش از ۸۰ مسجد هدف رشت/منش امام(ره) تکیه بر جوانان بود

رزمایش سیاسی در بیش از ۸۰ مسجد هدف رشت/منش امام(ره) تکیه بر جوانان بود

معاون سیاسی سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به برنامه‌های قسمت سیاسی سپاه رشت در دهه فجر گفت: رزمایش سیاسی و نشست‌های روشنگری توسط معاونت سیاسی در بیش از ۸۰ مسجد هدف شهرستان رشت برگزار می‌شود.

به گزارش گیلانستان، سید صادق آقازاده در گفتگو با خبرنگاران با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و یاد و خاطره شهدای پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه فجر، سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ایران اسلامی است که با خون فرزندانش به ثمر نشست.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) با رهبری عالمانه و خردمندانه خود نظام پوسیده شاهنشاهی را از بین برد و پرچم نظام توحیدی را علم نمود، گفت: امام خمینی (ره)با تکیه بر جوانان و اعتماد به آنان آینده انقلاب و کشور را در دست‌های آنان می‌دید و اینگونه بود که جوانانِ امام (ره) با دستهای خالی اما با سلاح ایمان مشکلات را یکی پس از دیگری برطرف می کردند.

معاون سیاسی سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به برنامه‌های قسمت سیاسی سپاه رشت در دهه فجر افزود: رزمایش سیاسی و نشست‌های روشنگری توسط معاونت سیاسی در بیش از ۸۰ مسجد هدف شهرستان رشت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جامعه هدف این نشست ها جوانان و نوجوانان هستند تا روایت صحیح از وقایع تاریخ انقلاب را بشنوند، گفت: حضور در مدارس و دانشگاه‌ها برای نشست های روشنگری و بصیرت افزایی از دیگر برنامه‌های سیاسی سپاه ناحیه مرکزی رشت می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار