کد خبر : 59577
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵

رزمایش کمک مومنانه فرصتی برای تقویت همدلی/ توزیع ۹۰۰ بسته کمک معیشتی در رشت

رزمایش کمک مومنانه فرصتی برای تقویت همدلی/ توزیع ۹۰۰ بسته کمک معیشتی در رشت

رزمایش «مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه» که این روزها در کشورمان و جای جای استان گیلان در حال برگزاری است، گامی در راه رفع مشکلات و تعمیق پیوندهای ایمانی است.

به گزارش گیلانستان، جامعه بشری همواره نیازمندی‌هایی داشته و از همگرایی‌ها و همبستگی‌های متنوعی برخوردار بوده و تلاش کرده است تا در راستای رفع این نیازها قدم بردارد.

در این میان، پیوند اخوت و برادری در جامعه ایمانی سبب شده است تا بسیاری از مشکلات در استوارترین پیوندهای انسانی رخت بربندد و این پیوند که از ایمان سرچشمه می‌گیرد، حلال مشکلاتی شود که در ابتدا سخت پنداشته می‌شدند.

رزمایش «مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه» که این روزها در کشورمان و در جای جای استان گیلان در حال برگزاری بوده، گامی در راه رفع مشکلات و تعمیق پیوندهای ایمانی است.

 

مجتبی مردنیک گفت: امروز ۴۰۰ بسته کمک معیشتی از مسجد المهدی کماکل پیربازار بین نیازمندان توزیع می شود.

فرمانده حوزه مقاومت امام رضا(ع) پیربازار رشت افزود: رزمایش کمک مومنانه فرصتی برای دستگیری از نیازمندان است.

وی اظهارکرد: سپاه همان گونه که در پرتاب ماهواره به فضا توانسته است موفق عمل کند و خود را به جهان و جهانیان معرفی کند، در همه برهه های حساس حقیقتا در کنار مردم حضور داشته و با کمک رساندن به مردم همیشه پای کار بوده و انجام وظیفه کرده است.

 

وی ادامه داد: در بحران کرونا ویروس نیز بسیجیان با حضور خود می توانند با شناسایی افراد نیازمند و با دستگیری از آنان به این امر خدا پسندانه اقدام کند.

شیاسی از توزیع ۵۰۰ بسته کمک معیشتی توسط حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع) شهرستان رشت در حسینیه این حوزه میان نیازمندان خبر داد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع) شهرستان رشت گفت: این اقلام در حال حاضر با همت سبز پوشان سپاه و بسیجیان غیور جمع‌آوری و توزیع می گردد.

وی گفت: این روزها در این شرایط سخت عده‌ای از مردم با سختی زیاد، زندگی خود را سپری می‌کنند و به لحاظ اقتصادی در تنگنا هستند به همین سبب رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه در کشور فرصتی برای کمک به نیازمندان و اقشار ضعیف جامعه فراهم کرده تا در این روزهای سخت هم در کنار هم باشیم.

شیاسی در پایان از هیئت امنای مساجد، مسئولین پایگاه های مقاومت ، خیرین و آحاد مردم جهت مشارکت در کمک به نیازمندان تشکر کرد.

 

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار