کد خبر : 19545
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰
دیدگاه‌ها برای رسانه‌های ارزشی می‌تواند شرایطی را برای مدیریت امن شهری ایجاد کند بسته هستند

رسانه‌های ارزشی می‌تواند شرایطی را برای مدیریت امن شهری ایجاد کند

رسانه‌های ارزشی می‌تواند شرایطی را برای مدیریت امن شهری ایجاد کند

شهردار رشت با تأکید بر اینکه رسانه‌های ارزشی می‌تواند شرایطی را برای مدیریت امن شهری ایجاد کند گفت: نیازمندیم بعد تخصصی و گفتمان حوزه شهری را تقویت کنیم.

به گزارش گیلانستان، مسعود نصرتی امروز در نشست امضاء تفاهم‌نامه پیرامون برگزاری دوره‌های خبرنگاری و آموزش شهروند خبرنگار رشت به ظرفیت رسانه‌ها در تعامل شهری اشاره داشت و اظهار کرد: باوجود رسانه‌های انقلابی و ارزشی امیدواریم بتوانیم اموری که مربوط به تعامل با شهروندان است را به‌پیش ببریم.

وی با تأکید بر اینکه رسانه‌های ارزشی می‌تواند شرایطی را برای مدیریت امن شهری ایجاد کند، افزود: نیازمندیم بعد تخصصی و گفتمان حوزه شهری را تقویت کنیم.

شهردار رشت بابیان اینکه اکثر اطلاع‌رسانی‌ها محتوای تخصصی را انتقال نمی‌دهد، گفت: انتظار داریم با ویژگی‌هایی که در حوزه رسانه و به‌خصوص بسیج رسانه وجود دارد خلأهای گذشته پرشده و با تخصصی کردن مطالب انتقال مفاهیم راحت‌تر صورت بگیرد.

نصرتی بابیان اینکه مسائل در شهر در یک حوزه فوق تخصصی ارائه می‌شود، بیان کرد: همه شهروندان باید بدانند که در حوزه شهری چه حقوق‌هایی را دارند و باید مطالبه داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه حوزه مدیریت شهری داشبورد نظام است و باید در تفاهم‌نامه بر آن تأکید شود، گفت: اگر مدیریت شهری درست و صحیح انجام شود سطح رضایتمندی مردم از مجموعه نظام بیشتر می‌شود چون مردم از خدمات شهروندی به‌صورت روزانه استفاده می‌کنند.

شهردار کلان‌شهر رشت با تأکید بر اینکه باید اساتید بکار گیری شده در این تفاهم باید کاملاً ارزشی و آشنا به حقوق سکونت در اسلام باشد، مطرح کرد: حقوقی که در شهرهای اسلامی با سایر شهرهای غربی رعایت می‌شود متفاوت است و باید با محوریت اسلامی و حقوق سکونت اسلامی تأکید شود./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

رفتن به نوار ابزار