کد خبر : 16652
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1396- 50: 17

رسانه‌های استان گیلان با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشتند/ به مشکلات اقتصادی خبرنگاران توجه شود

رسانه‌های استان گیلان با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشتند/ به مشکلات اقتصادی خبرنگاران توجه شود

مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان با اشاره به مشکلات اقتصادی رسانه‌ها در استان گیلان گفت رسانه‌های گیلان با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته‌اند و باید توجه بیشتری به مشکلات اقتصادی خبرنگاران شود.

به گزارش گیلانستان، کریم خورسندی صبح امروز در همایش تجلیل از خبرنگاران در روز خبرنگار در رشت اظهار داشت: خبرنگاران بهترین کمک را در معرفی استان گیلان به مردم کشور و انتقال اخبار مسئولان به مردم گیلان انجام می‌دهند.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان با اشاره به مشکلات اقتصادی رسانه‌ها در استان گیلان اعلام داشت: رسانه‌های گیلان با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته‌اند و باید توجه بیشتری به مشکلات اقتصادی خبرنگاران شود.

خورسندی با بیان اینکه رسانه‌های گیلانی به بهترین نحو مطالبات مردم استان را به گوش مسئولان رسانده‌اند بیان داشت: مسئولان در مسائل اقتصادی توجه بیشتری به مطالبات مردم داشته باشند.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان با اشاره به اینکه رسیدگی به تمام مطالبات خبرنگاران در مدت کم ممکن نیست خاطرنشان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه باید آستانه تحمل خود را بالا ببرند.

خورسندی با اشاره به فعالیت‌های خانه مطبوعات استان گیلان ابراز داشت: جشنواره ملی و استانی مطبوعات در منطقه آزاد انزلی برای نخستین بار در استان گیلان برگزار می‌شود./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار