کد خبر : 7507
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱

رسانه‌های داخلی مردم را با ارزش‌های انقلاب آشنا کنند

رسانه‌های داخلی مردم را با ارزش‌های انقلاب آشنا کنند

جانشین فرمانده سپاه قدس استان گیلان نقش رسانه در جنگ نرم دشمن را مهم عنوان کرد و گفت: ۱۱۵ رسانه خارجی علیه نظام انقلاب اسلامی تبلیغ می‌کنند و رسانه‌های داخلی باید مردم را با ارزش‌های انقلاب آشنا کنند.

به گزارش گیلانستان , سردار مهدی کاظمی‌پور صبح امروز در مراسم افتتاح کانون بسیج رسانه شهرستان رضوانشهر اظهار داشت: رضوانشهر نخستین ناحیه‌ای بود که بسیج رسانه در جهت هدایت و روشنگری در آن گام برداشت.

وی ضمن گرامیداشت شهدای دفاع مقدس و 8 هزار شهید استان گیلان اظهار کرد: شهدای مدافع حرم موجب عزت مسلمان در تمام دنیا شدند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان 9 دی را یوم الله عنوان کرد و گفت: تهدیدات زیادی را پشت سر گذاشتیم و ملت در جهت خنثی‌سازی این تهدیدات نقش اساسی داشتند.

کاظمی‌پور با بیان اینکه فتنه 88 مربوط به انتخابات 88 نبود تصریح کرد: این فتنه از ده سال قبل برای ضربه زدن به نظام انقلاب اسلامی طراحی شده بود و عده‌ای نیز در این فتنه فریب خوردند.

وی انتخابات را تنها بهانه‌ای برای آغاز فتنه دانست و بیان کرد: دشمنان اصل نظام و استقلال جمهوری اسلامی را مورد هدف قرار داده بودند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی نظامی با اقتدار است عنوان کرد: در روز تاسوعا و عاشورا فتنه‌گران در سال 88 به عاشورا و مقام امام حسین(ع) توهین کردند.

کاظمی‌پور با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری با مدیریت الهی فتنه را کنترل کرد بیان کرد: مقام معظم رهبری این بحران را مدیریت کردند و با روشنگری مقام معظم رهبری حماسه 9 دی شکل گرفت.

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی هر سال باید مرور شود تاکید کرد: باید این حماسه برای نسل جوان بیان شود تا با ابعاد مختلف انقلاب اسلامی ملت ایران بیشتر آشنا شوند.

کاظمی‌پور نقش رسانه در جنگ نرم دشمن را مهم عنوان کرد و گفت: 115 رسانه خارجی علیه نظام انقلاب اسلامی تبلیغ می‌کنند و رسانه‌های داخلی باید مردم را با ارزش‌های انقلاب آشنا کنند.

جانشین فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه باید از خون شهدا پاسداری کنیم خاطرنشان کرد: رسانه‌ها باید ارزش‌های شهدا را برای مردم معرفی کنند.

وی از برگزاری دوره‌های آموزشی و بصیرتی سازمان بسیج رسانه گیلان خبر داد و گفت: این دوره‌ها با حضور خبرنگاران این استان با هدف ارتقای سطح سواد رسانه‌ای و پدافند غیرعامل برگزار می‌شود./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار