کد خبر : 22368
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 بهمن 1396- 57: 1

رسانه‌ها مدیران موفق گیلان را معرفی کنند

رسانه‌ها مدیران موفق گیلان را معرفی کنند

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان خواستار معرفی مدیران موفق گیلان از طریق رسانه‌ها شد.

به گزارش گیلانستان، محسن جعفری در جمع اعضای ستاد مردمی و رسانه‌ای مدیران موفق گیلان و سرپرست و کارکنان روزنامه سایه اظهار کرد: رسانه‌ها نقش مهمی را در پیشرفت و توسعه پایدار دارند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران، ناظران مردمی مسئولان اجرایی هستند، افزود: باید تلاش شود تا مدیران دستگاه اجرایی کار بیشترین خدمت‌رسانی را به مردم دارند معرفی شوند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: رسانه‌های این استان در سطح کشور دارای درجه کیفی مطلوبی هستند و این مسئله سرآمد فعالیت‌های فرهنگی گیلانی‌ها در کشور است.

جعفری با اشاره به‌ضرورت حمایت مالی از رسانه‌ها تصریح کرد: تکریم خبرنگاران فقط مختص روز خبرنگار نیست و باید همواره از برترین‌های رسانه و پیشکسوتان این حوزه تجلیل کرد.

وی با تأکید بر اینکه رسانه‌های گیلان در عرصه جنگ نرم بدون هیچ‌گونه حمایت اقتصادی فعال هستند، تأکید کرد: کارگروه حمایت اقتصادی از رسانه‌ها باید تشکیل شود.

سرپرست روزنامه سایه در گیلان نیز در این نشست اظهار کرد: چهارمین ویژه‌نامه مدیران موفق گیلان هم‌زمان با یوم‌الله دهه فجر منتشر می‌شود.

ابراهیم نیازمند با بیان اینکه رسانه‌های گیلان همواره جزو فعال‌ترین‌ها بوده‌اند، گفت: معرفی مدیران موفق توسط رسانه‌ها ایده روزنامه سایه در گیلان بوده که هم‌زمان در هشت استان دیگر اجرا می‌شود./فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار