کد خبر : 4924
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 مرداد 1395- 08: 13

رسانه ای که هر روز منتقدان شهردار رشت را می‌کوبد بیش از دومیلیون از شهرداری می‌گیرد!

رسانه ای که هر روز منتقدان شهردار رشت را می‌کوبد بیش از دومیلیون از شهرداری می‌گیرد!

آقای شهردار تاکنون دوبار منزل یکی از سیاسیون استان رفته و گفته بیا لیست برای شورای پنجم ببندیم!! بنده لیست ۱۰۶نفره ای از نیروهای قرارداد های غیرقانونی از شهرداری رشت دارم که بدون هیچ تعهد کاری پشت میز نشسته اند.

به گزارش درگیلان، صد و پنجاهمین جلسه علنی شورای شهر رشت با قرائت قرآن، سرود ملی جمهوری اسلامی و نماهنگی از دعای سلامتی امام زمان(عج) پخش گردید.

۱۸:۰۴، فرهاد شوقی به عنوان منشی جلسه، فرازهایی از وصیت نامه شهید اعلایی را قرائت کرد.

۱۸:۰۶، مظفر نیکومنش نودهی، عباس صابر، فرهاد شوقی، محمود باقری خطیبانی،محمدحسین واثق کارگرنیا، امیرحسین علوی، اسماعیل حاجی پور، رضا رسولی، محمد رفیعی نوده، فرانک پیشگر، حجت جذب و فاطمه شیرزاد از حاضرین جلسه هستند.

۱۸:۰۶، محمد علی رفیعی نودهی ضمن خیر مقدم به اصحاب رسانه، از پوشش اخبار صادقانه و دقیق آنها قدردانی کرد.

۱۸:۰۸، وی همچنین شهادت علی قانع آتش نشان فداکار تهرانی را تسلیت گفت.

۱۸:۰۹، رضا رسولی بعنوان اولین ناطق پیش از دستور این جلسه در خصوص معضل ترافیک مباحثی را مطرح کرد.

۱۸:۱۱، وی ادامه داد: ما باید روی عرضه و تقاضا در زمینه ترافیک مدیریت داشته باشیم.

۱۸:۱۳، مجیدرجبی ویسرودی نیز در جلسه حاضر شد.

۱۸:۱۶، رسولی به امتداد رینگ های بلوار شهید احسانبخش و میدان جهاد به میدان ولی عصر(عج) اشاره و تصریح کرد: ساماندهی مشاغل مشرف به شبکه های ترافیکی باید در دستور کار قرار بگیرد که این کار را از ساماندهی بنگاه های خرید وفروش اتومبیل می توان شروع کرد.

۱۸:۳۳، مسعود کاظمی وارد شورا شد.

۱۸:۴۲، وی در خاتمه نطق خود از جوانان فعال وهنرمند رشتی بخاطر برگزاری تئاتر دائم قدردانی و اظهارکرد: امیدواریم تماشاخانه دائمی رشت بزودی احداث گردد.

۱۸:۴۴، محمود باقری خطیبانی به عنوان ناطق دیگر این جلسه اظهار داشت: بنده نه با شکایت شهردار عقب نشینی می‌کنم و نه سند خواهم گذاشت. بنده اثبات خواهم کرد که در این شهر چه ها می‌گذرد!؟

۱۸:۴۶، وی ادامه داد: در یکی از سایتها میخواندم که عده ای از فرزندان شهید از آقای ثابت قدم تقدیر کردند! آیا در این بین نام آقای آرش امیرلو که فرزند شهید است و پدرش از فرماندهان نامی جنگ بوده همT هست؟ تاکنون پرسیده اید که چرا آقای امیرلو عزل شد؟ آیا بخاطر تن ندادن به خواسته های خلاف آقای ثابت قدم نبوده است؟

۱۸:۵۲، این عضو شورای شهر اضافه کرد: عده ای مرا بخاطر دفاع از عقایدم، متهم می کنند که از نام جبهه و شهدا و ولایت سواستفاده می‌کنم! من با شهدا زندگی می‌کنم و هرشب یا یک شب درمیان به مزار شهدا می‌روم و آنجا کعبه من است. کسی که رستوران شخصی اش بخاطر ناهنجاری های اجتماعی دوبار پلمپ شد از ولایتمداری صحبت و مرا متهم می‌کند؟!

۱۸:۵۴، باقری خطیبانی تصریح کرد: قانون مقرر کرده مدیرانی که قصد کاندیداتوری شورای شهر را دارند تا تاریخ دوم فروردین ۱۳۹۶فرصت دارند، اما آقای ثابت قدم برای مظلوم نمایی و سیاه نمایی نامه ای زد که مدیران شهرداری که قصد کاندیداتوری شورای شهر رشت را دارند تا شهریور استعفاء دهند! آقای ثابت قدم! شما مگر از قانون بالاترید؟

۱۸:۵۷، وی افزود: مرا متهم می‌کنند که مخالف روز رشت هستم! من مخالف روز رشت نیستم، مخالف ۳۰۰میلیونی هستم که برای آن هزینه شد. مخالف پرداخت نکردن حقوق نیروهای حجمی و… هستم.

۱۸:۵۸، باقری ادامه داد: آقای شهردار تاکنون دوبار منزل یکی از سیاسیون استان رفته و گفته بیا لیست برای شورای پنجم ببندیم!! بنده لیست ۱۰۶نفره ای از نیروهای قرارداد های غیرقانونی از شهرداری رشت دارم که بدون هیچ تعهد کاری پشت میز نشسته اند. رسانه ای که هر روز منتقدان شهردار رشت را می‌کوبد ماهی دومیلیون و خرده ای از شهرداری می‌گیرد! انحراف بودجه پیاده راه مرکزی رشت به ۷۰۰درصد رسیده است.

۱۸:۵۹، باقری خطیبانی لیستی از نیروی انسانی پروژه ی بازآفرینی شهر رشت را در صحن علنی شورا میان خبرنگاران پخش کرد. وی افزود: ردیف سوم این لیست مجتبی پورمحسن سردبیر سایت رشت رویایی از سایت های حامی ثابت قدم است که یدطولایی در تخریب اعضای منتقد ثابت قدم در شورا دارد. ردیف نهم هم شادی رحیمی فر خواهر خانم ثبات قدم است. پورمحسن ماهیانه بیشتر از یک میلیون و ششصد هزار تومان و خواهرِ خانم شهردار هم ماهیانه بیشتر از یک میلیون و پانصد هزار تومان حقوق می گیرد.

 

۱۹:۰۴، عضو هیات رئیسه ی شورای شهر رشت اضافه کرد: آقای ثابت قدم! سکه ها و کارتهای هدیه ای که میدهی را از کجا می آوری!؟ شهرداری رشت به یکی از ساختمان های رشت پایان کار داد، آن فرد تمام واحدهای خود را فروخت، ۴میلیارد به شهرداری بدهکاری داشت، اما از شهرداری رشت شکایت کرد و ۱میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان محکوم کرد! آقای شهردار چرا برای شهرداری تعهد می آوردید؟ مناقصه آسفالت برگزار می‌کنید ۳۱میلیاردتومان و فقط یک پاکت باز می‌شود!

۱۹:۱۳، در ادامه فرهاد شوقی ضمن انتقاد از حضور رسانه های متعدد در صحن علنی شورا از رئیس شورا خواست تا ساز و کاری را ترتیب دهند که فقط تعدادی محدود از خبرنگاران در صحن حاضر شوند!

۱۹:۱۵، وی ادامه داد: مطابق قانون رئیس شورا تصمیم گیرنده است که در صحن علنی شورا خبرنگاران و افراد عادی از شهروندان حضور پیدا کنند یا خیر!

۱۹:۱۹، شوقی تصریح کرد: ما در هیئت رئیسه هم صحبت کردیم و قرار شد که برخی رسانه بطور رندومی فقط در جلسه بیایند! اما امروز شاهد بودیم که هریک از اعضاء اجازه ورود به یک خبرنگار را داد.خواهش دارم که مدیریت کنید تا از هفته های بعد این اتفاق نیفتد!

۱۹:۲۲، این عضو شورای شهر رشت در بخش دیگری از نطق خود نسبت به اکران چندروزه فیلم ایستاده در غبار انتقاد کرد و گفت: دست هایی پشت پرده است که نمیخواهند بگذارند این فیلم به نمایش گذاشته شود!

۱۹:۲۳، وی اذعان داشت: مسئولان مربوطه گفتند این فیلم بخاطر عدم استقبال مردم از پرده سینما جمع آوری شد، اما من باور نمی‌کنم!

۱۹:۳۹، محمدعلی رفیعی نودهی اظهار داشت: شهردار رشت از بودجه روابط عمومی به سایتهایی که علیه اعضاء شورای شهر مقاله می‌نویسند، پول می‌دهد!

وی تصریح کرد:شهردار بابت هر مقاله ای که نوشته می شود مبلغی به صورت میانگین ۱میلیون تومان می‌دهد که در ماه گردش مالی چند میلیون تومانی برای این سایت های خبری ایجاد می شود که از شهردار می‌خواهیم لیست پرداختی های خود به سایتها را ارائه بدهند.

۱۹:۴۳، محمودباقری خطیبانی نیز اظهار داشت: هفته گذشته بهمراه آقای روزان از خانم ستاره شناس خواستیم قراردادها و مبالغ پرداختی خود به سایتها  را به ما ارائه بدهند که گفتند: آقای شهردار دستور داده هیچ سندی را بدون هماهنگی او به اعضاء شورا نشان ندهیم!

۱۹:۵۴، در دستور این جلسه، لایحه عضویت اعضاء شورای شهر رشت در هیئت مدیره باشگاه سپیدرود مورد بررسی قرار گرفت و مبلغ ۱میلیارد و ۲۵۰میلیون تومان جهت خرید تیم یا سهام تیم، بودجه اختصاص داده شد.

۲۰:۰۲، حجت جذب از موازی کاری های سازمانهای شهرداری انتقاد کرد و گفت: موضوعات فرهنگی باید از طریق سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری صورت بگیرد و موازی کاری های سازمان پسماند قابل قبول نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار