کد خبر : 11638
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 فروردین 1396- 46: 18

رسانه ها بازوان انقلاب هستند/ مدیریت جهادی شرط بقای مسئولان نظام است

رسانه ها بازوان انقلاب هستند/ مدیریت جهادی شرط بقای مسئولان نظام است

مسئول بسیج رسانه شفت در دیدار با بخشدار احمدسرگوراب رسانه ها را بازوان انقلاب و نظام دانست و گفت: مسئولان و مدیران باید از ظرفیت رسانه ها بعنوان بازوان نظام بهره بگیرند و از تبدیل شدن آنها به معاند توجه کافی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار سروس فرهنگی گیلانستان، مسئول بسیج رسانه شفت در دیدار با بخشدار احمدسرگوراب رسانه ها را بازوان انقلاب و نظام دانست و گفت: مسئولان و مدیران باید از ظرفیت رسانه ها بعنوان بازوان نظام بهره بگیرند و از تبدیل شدن آنها به معاند توجه کافی داشته باشند.
به گزارش گیلانستان، ظهر امروز مسئول بسیج رسانه شهرستان شفت با حضور در محل بخشداری احمدسرگوراب با بخشدار این بخش دیدار و گفتگو کرد.
حمیدرضا دنیادیده در این دیدار از زحمات مقیمی، بخشدار این بخش به پاس اقداماتی که در راستای عمران و آبادانی روستاهای بخش انجام شده، تقدیر کرد و اظهار داشت: وظیفه مسئولان خدمت به مردم است اما گاهی همان خدمت از روی تکلیف با تلاش و کوشش مجاهدانه به خدمت جهادی تبدیل می شودکه این مهم همان شرط بقای خدمت مدیران است.
وی با بیان اینکه مسئولان و مدیران تمام همتشان باید مرتفع کردن موانع و مشکلات مردم باشند، افزود: توجه به قشر مستضعفین یکی از اساسی ترین مبانی اعتقادی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که همه ی مسئولان نظام باید به آن اهتمام ویژه داشته باشند.
مسئول بسیج رسانه شفت از آمادگی اصحاب رسانه و جراید شهرستان برای خدمت مردم و مسئولان خبر داد و گفت: رسانه های شهرستان اعم از مکتوب و مجازی و فعالان رسانه ای آماده اند تا ارتباط مردم و دولت بیش از پیش شود.
دنیادیده به مساعدت رسانه های شفت در راستای شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان تاکید داشت و اظهار کرد: مسئولان و مدیران باید از ظرفیت رسانه ها بعنوان معاضد و بازوان نظام و انقلاب بهره بگیرند و از تبدیل شدن آنها به معاند توجه کافی داشته باشند.
وی همچنین به رویداد و حماسه انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: مطالبه مردم و افکار عمومی جامعه بیش از هرچیز دیگر برگزاری انتخاباتی سالم و پر شور است که این مهم با تعامل بیشتر مسئولان و اصحاب رسانه و خبرنگاران رقم می خورد.
ارسلان مقیمی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از فعالان رسانه ای شهرستان، اظهار داشت: رسانه های یکی از فعالترین و مثمرثمر ترین عناصر در جامعه هستند.
وی درنظرگرفتن انصاف را یکی از اصول مهم در رسانه عنوان کرد و افزود: تلاش رسانه ها باید برای اعتلای عمران و آبادانی منطقه باشد و خبرنگاران باید در این راستا مساعدت ویژه کنند.
بخشدار احمدسرگوراب به لزوم ارتباط اصحاب رسانه با مدیران تاکید داشت و گفت: رسانه ها باید با ارتباط صحیح، به موقع و به اندازه عدالت اجتماعی را رعایت کنند و به دور از هر حزب و گروه سیاسی به اخلاق رسانه ای خود پایبند باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار