کد خبر : 84144
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳

علوی رفت شاید برگردد!

رشت، گرفتار دستور موقت‌های دیوان/ لزوم ورود جدی رئیس‌کل دادگستری به حواشی مدیریت شهری

رشت، گرفتار دستور موقت‌های دیوان/ لزوم ورود جدی رئیس‌کل دادگستری به حواشی مدیریت شهری

شهردار رشت با دستور موقت دیوان عدالت اداری رفتنی شد ولی شاید با حکم شعبه تجدیدنظر برگردد.

به گزارش خبرنگار سرویس شهری گیلانستان، هجدهم تیرماه ۱۴۰۱ بود که در جلسه شورای شهر رشت سیدامیرحسین علوی رسما استیضاح و “سیدمجتبی خدمت بین دانا” سرپرست شهرداری رشت شد.

حدود ۲ ماه بعد از انتخاب سرپرست ( ۲۱ شهریور) علوی با دستور موقت دیوان عدالت اداری مجددا به شهرداری بازگشت و کار خود را ادامه داد.

و امروز در کمتر از ۳ ماه از بازگشت علوی، یک دستور موقت جدیدی از سوی دیوان عدالت اداری صادر شده که دستور موقت قبلی را باطل نموده و حکایت از برکناری مجدد علوی و انتخاب سرپرستی دیگر برای شهر دارد.

این درحالی است که رای نهایی شعبه تجدیدنظر هنوز صادر نشده و درصورتی که این رای به نفع علوی باشد، وی دوباره به شهرداری باز خواهد گشت!

بی‌شک باید شهر رشت را اسیر آرای موقت‌ دیوان دانست؛ دستوراتی که هیچ ثباتی ندارند و فقط باعث آسیب و ضرر به مردم و شهر شده‌اند.

از آنجائیکه استان گیلان معمولا بزرگتری دلسوز و توانمند در این نوع شرایط ندارد، لزوم ورود جدی رئیس‌کل محترم دادگستری گیلان به حواشی مدیریت شهری بیش از پیش احساس شده و شایسته است ایشان ضمن تذکرات لازم به اعضای شورای شهر برای جلوگیری از تنش‌آفرینی در عزل و نصب مدیران و همچنین نامه نگاری با دیوان عدالت اداری جهت صدور رای نهایی و برون رفت از بلاتکلیفی، در بازگرداندن آرامش به شهرداری تلاش نمایند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار