کد خبر : 34139
تاریخ انتشار : شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۹:۰۶

گیلانستان گزارش می‌دهد؛

رشت مظلومی که هفت‌ماه اسیر انتخاب‌های نادرست این ۶ نفر شد!/ چه جوابی در پیشگاه خدا و مردم دارید؟!

رشت مظلومی که هفت‌ماه اسیر انتخاب‌های نادرست این ۶ نفر شد!/ چه جوابی در پیشگاه خدا و مردم دارید؟!

این شش نفر به علت انتخاب‌های نادرست‌شان موجب هفت ماه معطلی شهر رشت شده و بگویند که فردای قیامت چه جوابی در پیشگاه خدا و مردم رشت دارند؟!

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، شش نفر به نام‌های احمد رمضانپور نرگسی، اسماعیل حاجی پور، فرهام زاهد، حامد عبداللهی، حجت جذب و محمدحسن علیپور با ائتلافی میان خود شهر را هفت ماه معطل امیال و خواسته‌هایشان کرده و انگار نه انگار که کرسی شهرداری رشت خالی از شهردار است! به طوریکه گویا اصلا برایشان مهم نیست که کلانشهری به نام‌ رشت، شهردار نداشته باشد.

این افراد که ائتلافی تشکیل داده‌اند تا هرکس بخواهد شهردار شود، حتما از فیلتر آنان نفر عبور کرده تا تعیین کننده اصلی باشند، هم بار اول و هم دوم علی رغم مخالفت‌های زیاد کارشناسان مبنی بر صلاحیت نداشتن گزینه‌هایشان طبق آیین نامه‌های قانونی وزارت کشور، اما گوششان به نصایح دلسوزان شهر بدهکار نبوده و یک نفر از بین خودشان را انتخاب و هر بار بعد گذشت هفته‌ها و ماه‌ها با نامه عدم احراز صلاحیت از سوی وزارت کشور مواجه می‌شدند.

بدیهی است این ۶ عضو شورا باید به مردم‌ پاسخ داده که چه جوابی فردای قیامت بابت این تاخیر زیاد در عدم داشتن شهردار و ضربه‌ای که به پیشرفت و آبادانی شهر به دلیل انتخاب‌های نادرستشان زده‌اند داشته و بگویند برای جبران این خسارت چه خواهند کرد؟

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار