کد خبر : 7210
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آذر 1395- 48: 11

رشد طلاق در دولت اصلاحات کاهش و در دولت احمدی نژاد افزایش یافت!

رشد طلاق در دولت اصلاحات کاهش و در دولت احمدی نژاد افزایش یافت!

مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری گیلان گفت: در دولت یازدهم روند افزایشی سرقت، بزه اجتماعی،خودکشی و…در گیلان متوقف شد.

به گزارش گیلانستان، علی اکبر پوراوزان مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری گیلان اظهار کرد: طبق آماری که از ثبت احوال ثبت گرفتیم به ازای هر ۴ ازدواج ۲ طلاق ثبت شده است.اما آمارها از رشد بالای ازدواج در سال های اخیر حکایت دارد.

وی افزود از سال ۵۴ در ایران رشد طلاق افزایش چشمگیری داشت و به صورت سینوسی این آمار در سال های گذشته تغییر کرده است گفت:در دوره اصلاحات این روند شیب کاهشی و در ۸ ساله دولت قبل باز روند افزایشی به خود گرفت.

پوراوزان با اشاره به اینکه در این دولت تمام فجایع فرهنگی و اجتماعی متوقف شد افزود: در دولت یازدهم روند افزایشی سرقت، بزه اجتماعی،خودکشی و…در گیلان متوقف شد.

مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری گیلان با بیان اینکه دیدگاه دولت در موضوع مذاهب و قومیت ها،شخصی و جنبه ای نیست بیان داشت:حضور قومیت ها و مذاهب در امر کشورداری و مدیریتی باید ملموس باشد.

پوراوزان با بیان اینکه در گیلان اختلاف بین اهل سنت و شیعه معنا ندارد و فقط جنبه بیرونی دارد افزود:در تالش خانواده هایی داریم که بخشی اهل سنت و بخشی شیعه هستند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان گفت:از دید مدیران استان هیچ تمایزی بین شیعه و سنی وجود ندارد افزود:در گذشته هزینه می کردند که کاندیدایی از اهل سنت برای انتخابات وجود نداشته باشد؛اما دولت تدبیر و امید نه تنها موافق این امر است بلکه اقلیت ها را برای حضور در انتخابات تشویق می کند./ ندای گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار