کد خبر : 80551
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵

استاندار گیلان مطرح کرد؛

رشد ۶۲ درصدی اعتبارات هزینه شده در پروژه های هفته دولت در گیلان

رشد ۶۲ درصدی اعتبارات هزینه شده در پروژه های هفته دولت در گیلان

استاندار گیلان با اشاره به بهره برداری از هزار و ۱۶۰ پروژه با اعتبار ۳۸۰۰ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در استان گفت: در مقایسه با سال گذشته رشد ۶۲ درصدی در اعتبارات داشته ایم.

به گزارش گیلانستان، اسداله عباسی صبح چهارشنبه در نخستین روز از هفته دولت در گلزار شهدای رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: شهدا هدایتگر و چراغ راه همه ما هستند.

وی با بیان اینکه استقلال، آزادی، عزت، معنویت و اخلاق مهم‌ترین شعارهای دولت سیزدهم است، افزود: این شعارها ما را در رسیدن اهداف و در مسیر خدمت صادقانه کمک کنند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه با صراحت در برابر گردنکشان برای دفاع از مظلومان ایستادگی می‌کنیم، گفت: مدیریت جهادی برگرفته از اخلاق اسلامی را از امام راحل یاد گرفته‌ایم برای توسعه کشور در همه عرصه‌ها گام برداریم.

وی با بیان اینکه تدوین سند تحول دولت مردمی مبنای عمل دولت تنظیم و تهیه کردیم، تصریح کرد: مبارزه با فساد یکی از شعارهای اصلی دولت سیزدهم است همه ما باید تلاش کنیم جلوی تخلفات و تبعیض گرفته شود.

عباسی با اشاره به اینکه باید بودجه و اعتبارات برنامه محور باشد تا برنامه ریزی درست تحقق پیدا کند، اضافه کرد: ۵۵ هزار میلیارد استقراض بانکی داشتیم که پرداخت شده است.

وی با تاکید بر اینکه در بحث دیپلماسی خارجی شعارهای تعیین و و تقویت ارتباط با همسایگان در دستور کار قرار گرفت، ادامه داد: گیلان را از نظر زیرساخت‌ها آماده می‌کنیم.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه سفر هیئت دولت زمینه تخصیص و اجرای ۱,۱۰۰ میلیارد تومان شد، افزود: ۱۲۰ میلیارد تومان مجدد ابلاغ و ۱,۳۰۰ میلیارد تومان دوباره اختصاص ابلاغ و اجرایی می‌شود.

عباسی با بیان اینکه ۲,۵۲۰ میلیارد تومان اعتبار تحقق و شتابی در پروژه‌ها ایجاد می‌شود، گفت: باید با تلاش زرجوب و گوهر رود که منشأ آلودگی‌ها است را سر و سامان دهیم.

وی با اشاره به اینکه ۱,۵۰۰ میلیارد تومان مصوب شده به زودی اجرایی می‌شود، تصریح کرد: ۱۱۶۰ پروژه در قالب ۹۳۸ پروژه عمرانی، ۸۸ پروژه مدیریت شهری، ۸۵ پروژه‌های صنعتی با اعتبار ۳,۸۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت بهره برداری می‌شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه ۲۸۸ واحد مسکن مهر و ۲۹۰ مسکن مددجویی کمیته امداد و بهزیستی به بهره برداری می‌رسد، ادامه داد: پروژه‌های مورد افتتاح امسال در مقایسه با سال گذشته ۶۲ درصد از نظر اعتباری رشد داشته است.

انتهای پیام/ مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار