کد خبر : 78711
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶

با انتقال کلیه واحدهای اداری ارشاد رشت به اداره کل؛

رضا ثقتی: مجتمع خاتم الانبیا(ص) رشت به اهالی فرهنگ و هنر بازگشت

رضا ثقتی: مجتمع خاتم الانبیا(ص) رشت به اهالی فرهنگ و هنر بازگشت

استقرار کلیه انجمن ها و فعال‌شدن کلیه مراکز و دفاتر تعطیل شده، رونق نشست ها وکارگاه های ادبی هنری و توسعه مجتمع دیجیتال از اهم فعالیت های پیش رو مجتمع خاتم الانبیا (ص) می باشد.

به گزارش گیلانستان، رضا ثقتی در جلسه با همکاران مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا (ص) رشت با اشاره به حذف ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی مراکز استان‌ها برای همه کشور ، گفت: این چارت سازمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و با انتقال کلیه واحدهای اداری اداره رشت به اداره کل ،مجتمع خاتم الانبیا(ص) به اهالی فرهنگ و هنر باز می گردد.

ثقتی در این خصوص اظهار داشت: حذف ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی مراکز استان‌ها برای همه کشور مد نظر بوده و گفت: این چارت سازمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  است و در تمام استان ها اجرا شده است .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: سه سال پیش استان گیلان هم به تبعیت از سایر استان ها و چارت سازمانی وزارتخانه ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت را به نمایندگی در مجتمع خاتم الانبیا (ص) تبدیل نمود .

ثقتی در ادامه گفت : به دلیل سهولت روند کار اداری  و تسهیل در رفت و آمد ارباب رجوع امروز به کار نمایندگی در این مجتمع خاتمه میدهیم و امور مربوط به شهرستان رشت در اداره کل انجام می شود.

وی افزود: استقرار کلیه انجمن ها و فعال‌شدن کلیه مراکز و دفاتر تعطیل شده، رونق نشست ها وکارگاه های ادبی هنری ،توسعه مجتمع دیجیتال و راه اندازی مرکز رشد و نوآوری و صنایع خلاق از اهم فعالیت های پیش رو مجتمع خاتم الانبیا (ص) می باشد.

در این جلسه از زحمات چندین ساله سعید طاهری تقدیر و تشکر گردید و سید رضا شاد به عنوان مسئول مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیا معرفی شد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار