کد خبر : 73291
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹

استاندار گیلان:

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس استان با جدیت نظارت می‌شود

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس استان با جدیت نظارت می‌شود

استاندار گیلان گفت: تیم‌های نظارتی نسبت به بررسی فاصله‌گذاری‌ اجتماعی و استفاده از مواد ضدعفونی در مدارس توجه کنند.

به گزارش گیلانستان، اسدالله عباسی‌ پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از دو مدرسه مقطع ابتدایی و متوسطه اول در رشت به اهمیت آموزش‌های حضوری اشاره کرد و اظهار داشت: حضور دانش‌آموزان و دانشجویان در کلاس درس در ایجاد پویایی و نشاط برای آنان حائز اهمیت است.

استاندار گیلان با اشاره به دستور رییس جمهور پیرامون بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در شهرستان‌های دارای وضعیت آبی کرونایی تصریح کرد: در راستای آغاز آموزش حضوری مدارس و مراکز آموزش عالی تمامی شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی باید رعایت شود.

عباسی ایجاد پویایی، نشاط و حضور دانش‌آموزان و دانشجویان در کلاس‌ درس را در روند ارائه آموزش و یادگیری آنان موثر دانست و گفت: از زحمات والدین و همچنین کادر آموزشی و بهداشتی و درمانی در طول دو سال گذشته تشکر می‌کنم.

نماینده عالی دولت در استان گیلان از والدین خواست که فرزندان خود را بدون هیچ گونه نگرانی به مدارس و مراکز آموزشی بفرستند خاطرنشان کرد: تیم‌های نظارتی نسبت به بررسی فاصله‌گذاری‌ اجتماعی و استفاده از مواد ضدعفونی در مدارس توجه کنند.

استاندار گیلان لزوم بررسی اجرای پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مدارس را مورد تاکید قرار داد و از تیم‌های نظارتی خواست که در صورت مشاهده تخلف در اجرای دستورالعمل‌ها، گزارشات لازم را ارائه دهند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار