کد خبر : 14136
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹

رفتار تروریست‌ها در مجلس و حرم امام، یادآور رفتار منافقین در دهه 60 با مردم بود

رفتار تروریست‌ها در مجلس و حرم امام، یادآور رفتار منافقین در دهه 60 با مردم بود

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی گفت: تروریست ها برنامه ریزی دیگری داشتند و میخواستند علیه نمایندگان اقدامی را انجام دهند.

ذبیح الله نیکفر در گفتگو با خبرنگار گیلانستان با اشاره به حادثه تروریستی تهران اظهار کرد: عملیاتی که داعشی ها در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل انجام دادند، یادآور رفتار منافقین در دهه 60 با مردم بود.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تروریست ها به سمت مردم مظلوم و بی دفاع و افرادی که به مجلس مراجعه کرده بودند حمله و تیر انداری کردند، گفت: آنها برنامه ریزی دیگری داشتند و میخواستند علیه نمایندگان اقدامی را انجام دهند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ملت ما در کنار هم قرار می گیرند و از نظام دفاع می کنند، چنانچه با حضور در پای صندوق های رای در انتخابات این را نشان دادند.

نیکفر با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری این ترقه بازی ها نمی تواند خللی در اراده و عزم ملت ایران به وجود آورد، ابراز نمود: ملت ایران با تمام وجود به آینده امیدوار است و این امید ملت ما را شاداب و سرزنده و مهیا برای مبارزه با استکبار جهانی نگه می دارد.

نماینده لاهیجان و سیاهکل با تاکید بر اینکه استکبار از مردم می ترسد و میخواهد از مردم انتقام بگیرد، افزود: علی رغم اینکه در ساختمان دفاتر نمایندگان درگیری بود اما نمایندگان تا آخرین دقایق به کار خود ادامه دادند و با آرامش کامل به وظایف خود عمل کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار