کد خبر : 24085
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴

رفتار جعفرزاده در پشت کردن کشاورزان و دفاع از وزیر جهاد مرا رنجاند/ شرمنده مردم هستم!

رفتار جعفرزاده در پشت کردن کشاورزان و دفاع از وزیر جهاد مرا رنجاند/ شرمنده مردم هستم!

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ابقای حجتی در وزارتخانه جهاد را موجب شرمندگی خود دانست و از دفاع نماینده همشهری و هم‌حزبی خود از حجتی ابراز تأسف کرد.

به گزارش گیلانستان، محمدصادق حسنی امروز در گفت‌وگویی با اشاره به استیضاح وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: محمود حجتی یک اصلاح‌طلب است و من هم جزء شورای مرکزی اصلاح‌طلبان هستم اما استیضاح وزیر جهاد کشاورزی را طراحی و به صحن کشاندم.

وی با بیان اینکه تمام منافع کشاورزان را فدای منافع حزبی کردند افزود: کار حجتی و عملکرد وی درست نبود و با قدرت و دعوا طرح استیضاح وی را مطرح کردم تا توانستم استیضاح حجتی را اعلام وصول کنم.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از موضع‌گیری یکی از نمایندگان همشهری خود در صحن مجلس به نفع حجتی گفت: رفتار این همکار ما به حدی من را رنجاند و عصبانیم کرد که قادر به‌قرار گرفتن در پشت تریبون و دفاع از کشاورزان حوزه انتخابیه‌ام نشدم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ۱۰۵ رأی موافق و ۱۱۷ رأی مخالف حجتی و ابقای وی در وزارتخانه بیان کرد: متأسفانه نمایندگان گیلان همکاری نکردند و موضع‌گیری تند و جانبدارانه همکار ما در رشت باعث شد تا حجتی در وزارت خانه باقی بماند.

حسنی تصریح کرد: در جریان طرح استیضاح حجتی تحت‌فشار همه هم‌حزبی‌های خود قرار گرفتم اما همشهری من که هم‌حزبم هست امروز موافق با عملکرد وزیر جهاد کشاورزی در مجلس صحبت و همه را متعجب کرد.

وی با تقدیر از کمک و مساعدت نماینده لنگرود در مجلس گفت: هیچ‌کدام از نمایندگان گیلان برای گرفتن حق‌وحقوق کشاورزان به من کمک نکردند.

نماینده مردم رشت در مجلس افزود: حداقل انتظار ما از همکاران این بود که در جریان استیضاح وزیر سکوت کنند اما نه اینکه به مردم حوزه انتخابیه خود پشت کنند و از عملکرد وزیر دفاع کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه استیضاح حجتی به‌هیچ‌وجه سیاسی نبوده گفت: من از ۴۰۰ روستای شهرستان رشت وارد مجلس شده‌ام تا از حقوق کشاورزان دفاع کنم و از اینکه تلاش‌های من نتیجه نداده شرمنده مردم هستم./ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار