کد خبر : 43495
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آبان 1398- 24: 21

در جلسه شورای رشت مطرح شد؛

رفتار شهردار همانند نوجوان تازه به بلوغ رسیده است/ انتقاد جوانان حزب اللهی از انتصابات اخیر در شهرداری/ گلایه رئیس شورا از بالابودن مبلغ رهن منزل شهردار

رفتار شهردار همانند نوجوان تازه به بلوغ رسیده است/ انتقاد جوانان حزب اللهی از انتصابات اخیر در شهرداری/ گلایه رئیس شورا از بالابودن مبلغ رهن منزل شهردار

در جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت پیرامون انتقاد جوانان حزب‌اللهی از برخی انتصابات اخیر در شهرداری رشت و عدم موافقت با رهن منزل شهردار رشت بحث و گفت‌وگو شد.

به گزارش گیلانستان، رئیس شورای اسلامی شهر رشت شامگاه چهارشنبه در یک‌صد و دوازدهمین جلسه علنی شورای رشت در ساختمان جلسات شورای شهر با اشاره به وضعیت کارخانه کود آلی اظهار کرد: طی بازدیدی که از کارخانه کود آلی و جایگاه زباله سراوان انجام شد اقدامات خوبی را درروند انجام این پروژه مشاهده کردیم.

اسماعیل حاجی پور با بیان اینکه قصور و کم‌کاری‌هایی در حوزه کود آلی مشاهده شد، افزود: بابت رفع مشکلات تذکرات لازم داده شد و معتقدم فقط ایراد گرفتن خوب نیست و باید راهکار هم ارائه دهیم.

وی با تأکید بر اینکه شیرابه‌های سیاه‌رنگ زباله سراوان با تلاش و همدلی بالاخره ساماندهی می‌شود، گفت: با تلاش و همدلی این  مشکلات چندین ساله بالاخره برطرف می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت درباره مباحث مطرح‌شده پیرامون مبلغ رهن منزل شهردار رشت بیان کرد: با رهن منزل برای شهردار رشت با این مبلغ موافق نیستم.

حاجی پور انتصاب مدیر جدید روابط عمومی شورای رشت را تبریک گفت و افزود: امیدوارم به‌دوراز نگاه‌های سیاسی و جناحی شاهد خدمات خوب در این حوزه باشیم.

شهرداری رشت محل تاخت‌وتاز نیست

عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه باید با هزینه مناسب فاز دیگر مربوط به شیرابه سراوان اجرایی شود، اظهار کرد: مباحث باید شفاف به اطلاع مردم رسانده شود و  نباید پیرامون انعکاس اخبار حساسیت داشته باشیم.

سید امیرحسین علوی با بیان اینکه پیرامون برخی از انتصابات با سازمان بازرسی نامه‌نگاری انجام شد، افزود: مسائلی که به شهرداری رشت اعلام می‌شود نباید مغفول بماند و برخی از انتصابات اخیر در شهرداری رشت موجب انتقاد جوانان حزب‌اللهی شهر شده است.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری رشت محل تاخت‌وتاز نیست، تصریح کرد: هر مقام ارشدی اجازه دارد در حوزه مسؤولیت خود مستقل عمل کند اما این رفتارها از سوی شهردار رشت همانند رفتار نوجوانان تازه به بلوغ رسیده است.

علوی رهن منزل به مبلغ ۹۵۰ میلیون تومان برای شهردار رشت را یک تخلف دانست و بیان کرد: این اقدام بدون اطلاع شورا بوده و باید رسیدگی شود.

جریاناتی در حال تخریب شهردار رشت هستند

عضو دیگر شورای رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در عزل و نصب‌ها دخالت نمی‌کنم، اظهار کرد: جریاناتی در حال تخریب شهردار رشت هستند و گویا قرار نیست این شهر رنگ آرامش به خود ببیند و هر مدیری که به این مجموعه وارد می‌شود را به چالش می‌کشند.

فرهام زاهد با بیان اینکه برخی می‌خواهند آرامش را از رشت بگیرند، افزود: خانه‌ای که برای شهردار رشت رهن شده می‌توانست باقیمت کمتری اجاره شود.

وی با تأکید بر اینکه بروز همین رفتارها موجب رفتن نصرتی شهردار پیشین رشت شد، گفت: همه اتفاقات از درون همین اتاق شورا برای رفتن نصرتی رقم خورد و بار دیگر این سناریو در حال تکرار شدن است.

واکاوی مشکلات شورا در جلسه خصوصی

یکی دیگر از اعضای شورای رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه جلسه‌ای خصوصی برگزار شود، اظهار کرد: باید در آن جلسه خصوصی مشکلات شهر و شهرداری را به‌صورت دقیق واکاوی کنیم.

احمد رمضانپور با بیان اینکه طی دو سال اخیر فرصت‌های فراوانی از دست رفت، افزود: حدود دو سال دیگر فرصت در اختیارداریم و امیدوارم طی این مدت‌زمانی بتوانیم مشکلاتی ازجمله زباله‌های سراوان و آلودگی  رودخانه‌های رشت را برطرف کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه شهر رشت بیمار است، اظهار کرد: رفع بیماری این شهر نیازمند همدلی و همراهی همه اعضا شورا است.

محمدحسن عاقل منش با بیان اینکه رودخانه‌های رشت، زباله‌های سراوان جزو مشکلات این شهر محسوب می‌شود، افزود: نباید درگیری‌ها و تنش‌ها را به بیرون منعکس کنیم و مردم رشت در انتظار شورایی متحد و منسجم هستند.

وی با تأکید بر اینکه شورا نماینده مردم رشت است، گفت: فرصت چندانی تا پایان عمر شورای پنجم باقی نمانده و باید در کنار یکدیگر به رفع مشکلات بپردازیم و دِین خودمان را به مردمان این شهر ادا کنیم.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار