کد خبر : 28970
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 شهریور 1397- 05: 10

رفتار نماینده رشت یعنی جسور کردن هتاکان به نوامیس مردم و تضعیف شورای تامین/ وظیفه ما ایجاد آرامش است نه بیان دروغی تفرقه آمیز!

رفتار نماینده رشت یعنی جسور کردن هتاکان به نوامیس مردم و تضعیف شورای تامین/ وظیفه ما ایجاد آرامش است نه بیان دروغی تفرقه آمیز!

اینگونه به خواننده القا می نمایند که شورای تامین شهرستان به اشتباه خود پی برده و از ترس نماینده رشت نظر خود را تغییر داده اند!!! و این یعنی جسور کردن هتاکان به نوامیس مردم و تضعیف فرمانداری و شورای تامین و عادی نمودن توهین.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی گیلانستان، حسن خسته بند نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی در واکنش به حاشیه پراکنی و تفرقه افکنی‌های اخیر جعفرزاده نماینده رشت پیرامون مسابقه آتی شهرآورد گیلان طی بیانیه ای نوشت:

《باسمه تعالی》

طی روزهای اخیر شاهد نوعی فضاسازی رسانه ای در فضای مجازی بابت شهرآورد گیلان که در روزهای آینده پیش روی ما قرار دارد بودیم. مسابقه ای که می بایست محل تبلور اتحاد و یکدلی گیلانیان عزیز باشد متاسفانه با طرح مسائلی پیش پا افتاده از جانب برخی دوستان و مسئولین، می رود که برای بار دیگر حاشیه ها را بیشتر از دوستی و رفاقت در انتظار خود ببیند و این در فضای کنونی کشور ریختن آب به آسیاب دشمن و مسبب خوشحالی دشمنان خارج نشین خواهد بود.
مردم با فرهنگ و اصیل انزلی و رشت بارها ثابت کرده اند همانند پدرانشان چه در جبهه های جنگ تحمیلی و چه در پشت جبهه ها در لشکر قدس و لشکر کربلا که مردانه در کنار هم ایستاده و شهید و جانباز و آزاده شدند و هیچگاه در هیچ عرصه ای،چیزی جز رفاقت را تجربه نکرده اند، این بار نیز هرگز اسیر فضاسازی های بی مایه نخواهند شد.
یقینا دخالت سیاسیون در سکوی ورزشگاه ها تنها خسران را برای ورزشکار و هوادار به دنبال خود خواهد داشت. عرصه ورزش را سیاسیون تنها با حمایت خود می بایستی رونق دهند، نه اینکه آن را محلی برای جذب آرا ببینند.
در آستانه چنین رقابت حساسی وظیفه همه دلسوزان ورزش ایجاد آرامش و جو سالم میان جامعه ورزش استان است و با توجه به تجارب برادر عزیزم انتظار این بود تا با فرماندار بندرانزلی که رئیس شورای تامین شهرستان نیز هستند،تماس گرفته و کسب اطلاع دقیق نموده و سپس موضع گیری می کردند. در حالی که پس از تماس فرماندار محترم بندرانزلی با ایشان و اعلام این نکته که مطلب عنوان شده دروغ محض بوده و در شورای تامین هیچ گونه مذاکره و تصمیمی در این خصوص گرفته نشده و کل ماجرا دروغی تفرقه آمیز بوده، متاسفانه به جای عذرخواهی، مجددا در فضای مجازی با افتخار اعلام مینمایند که پس از تماس تلفنی با فرماندار انزلی هیچ گونه محدودیتی برای ورود لیدرهای سپیدرود به ورزشگاه انزلی وجود ندارد!!! و اینگونه به خواننده القا می نمایند که شورای تامین شهرستان به اشتباه خود پی برده و از ترس نماینده رشت نظر خود را تغییر داده اند!!! و این یعنی جسور کردن هتاکان به نوامیس مردم و تضعیف فرمانداری و شورای تامین و عادی نمودن توهین و بی حرمتی و هنجارشکنی…
البته که اگر تصمیم شورای تامین، عدم ورود افراد خاطی و هتاک به ورزشگاه می بود و نماینده محترم رشت تهدید خود را عملی می نمودند، آنگاه یقین بدانید مردم قهرمان انزلی نحوه حمایت از شورای تامین شهرستان را به خوبی بلد بوده و میدانستند چگونه با افراد هتاک و قانون شکن و حامیان آنها در هر لباس و مقامی به صورت انقلابی و اتش به اختیار برخورد نمایند.
در پایان ضمن آرزوی انجام دیداری تماشایی بین دو تیم ریشه دار گیلان و آرزوی موفقیت برای ملوان عزیز، درخواست مجدد خود را از همه انزلی چی های عزیز برای نشان دادن فرهنگ والا و بالای خود را در این مسابقه استدعا دارم.

《حسن خسته بند نماینده مردم قهرمان بندرانزلی》
۹۷/۶/۲۱

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار