کد خبر : 40789
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 مرداد 1398- 17: 11

رئیس شورای شهر انزلی:

رفع مشکلات مردم دغدغه اعضای شورای شهر انزلی است

رفع مشکلات مردم دغدغه اعضای شورای شهر انزلی است

رئیس شورای شهر انزلی با تأکید بر استفاده از ظرفیت صاحبان اندیشه و ایده برای رفع مشکلات شهر، گفت: رفع مشکلات مردم دغدغه اعضای شورای شهر انزلی است.

به گزارش گیلانستان شامگاه یکشنبه هشتادمین جلسه شورای اسلامی شهر انزلی در محل شورای اسلامی شهر برگزار شد و رئیس شورای شهر انزلی در همان ابتدای جلسه رفع مشکلات مردم را تنها در سایه همدلی و تعامل تمامی مسئولان دانست.

هادی حیدری افزود: ارتباط مستمر و مناسب با دانشگاه، استفاده از پتانسیل‌هایی همانند بنادر و دریانوردی و منطقه آزاد و سایر ادارات کل مستقر در بندر انزلی می تواند به توسعه بیشتر شهر کمک کند.

حیدری با بیان اینکه در شورای شهر انزلی به روی همگان باز است، ادامه داد: هر فردی که فکر و اندیشه‌ای دارد و هر شخصی که صاحب فن و تخصص است و می‌تواند به این شهر و شورا برای کاهش مشکلات کمک کند این اعضا آمادگی کامل برای پذیرش همه موارد را دارد.

وی با اشاره به اینکه شورای شهر انزلی به دنبال افکار مثبت بوده وقت خود را برای موارد حاشیه‌ای تلف نمی کند، تاکید کرد: بهینه سازی در نهاد شهرداری، باید به بهترین شکل انجام شود و آنچه که مردم را راضی می‌کند دیدن پروژه‌هایی است که نفع آن به شهروندان برسد و قابل لمس باشد.

حیدری تصریح کرد: شهر انزلی در حوزه گردشگری، زیست محیطی، عمرانی، تاریخی و طبیعی پتانسیلهای زیادی برای فعالیت دارد خواستار مشارکت همه صاحبان اندیشه و علم  برای کمک به شورا شورای شهر برای ارائه خدمات بهتر شد.

در پایان این جلسه اعضای کمیسیون‌های اصلی و فرعی شورای شهر انزلی انتخاب شدند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار