کد خبر : 45031
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 دی 1398- 42: 10

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد گیلان خبر داد:

رقابت کانون‌‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان در رویداد ملی « فهما»

رقابت کانون‌‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان در رویداد ملی « فهما»

حجت الاسلام رضوانی نژاد از رقابت کانون‌‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان در رویداد ملی فهما به‌‌منظور انتخاب پایتخت فرهنگ و هنر مسجد ایران خبر داد.

به گزارش گیلانستان حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی نژاد» با اشاره به فعالیت ۹۲۰ کانون فرهنگی و هنری در مساجد گیلان به رویداد ملی فهما اشاره کرد و گفت: انتخاب پایتخت فرهنگ و هنر مسجد ایران «فهما» موجب رقابت بین کانون‌های مساجد استان شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با بیان اینکه رقابت بین کانون‌های مساجد سراسر کشور در رویداد ملی فهما تا ۲۵ دی ادامه دارد افزود: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان آمادگی کامل برای انتخاب پایتخت فهما را دارند.

 

وی تاکید کرد: پایتخت فرهنگ و هنر مساجد کشور براساس فعالیت‌ها و برنامه‌های ثبت شده کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سامانه بچه‌های مسجد و کسب امتیاز لازم انتخاب می‌شود و امیدواریم بازتاب مناسبی از فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون‌های مساجد استان داشته باشیم.

 

حجت الاسلام رضوانی‌نژاد «قرآن و عترت»، «آموزش و توانمندسازی»، «شبکه‌سازی و فضای مجازی»، «کتاب و کتاب‌خوانی»، «هنر متعالی» و «فعالیت‌های اجتماعی» را از محورهای مهم این رویداد ملی اعلام کرد و بیان داشت: کانون مصباح و کانون ولیعصر شهرستان انزلی، کانون باب الحوائج لنگرود و کانون شهدای مدافع حرم رشت پیشتاز کانون‌های مساجد گیلان در این رقابت ملی هستند.

وی با بیان اینکه سامانه «بچه‌های مسجد» با هدف الکترونیکی کردن ثبت اطلاعات کانون‌های مساجد از سال گذشته راه‌اندازی شد اذعان کرد: در مرحله اول اطلاعات مربوط به مدیران مسئول و اعضای کانون‌ها ثبت شد و امسال فعالیت‌های های فرهنگی کانون‌ها در این سامانه ثبت می‌شود.

 

حجت‌الاسلام رضوانی‌نژاد با اشاره به مدت باقیمانده تا ارزیابی رویداد ملی فهما خواستار همت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برای ثبت فعالیت‌ها در سامانه بچه‌های مسجد شد تا زمینه برخورداری از امتیازات کشوری را برای گیلان فراهم کنند.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار