کد خبر : 26838
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ تیر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶

رقابت 4889 داوطلب آزمون استخدامی در دانشگاه آزاد واحدهای گیلان

رقابت 4889 داوطلب آزمون استخدامی در دانشگاه آزاد واحدهای گیلان

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان رقابت چهار هزار و 889 داوطلب آزمون استخدامی در دانشگاه آزاد واحدهای گیلان خبر داد.

به گزارش گیلانستان، مجید مشک‌بید حقیقی امروز در گفت‌وگویی اظهار کرد: آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی هم‌زمان با سراسر کشور امروز در حوزه‌های دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد رشت و واحد لاهیجان برگزار شد.

وی با اشاره به رقابت چهار هزار و 899 نفر از داوطلبان در حوزه‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت:  از این تعداد یک هزار و 700 داوطلب زن در حوزه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و تعداد سه هزار و 189 داوطلب آزمون در سه حوزه دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان، دانشکده سما لاهیجان و مدارس دخترانه دوره اول و دوم سما به رقابت پرداختند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با اشاره به اینکه آغاز پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرای کشور از ساعت هشت و 30 دقیقه هم‌زمان با سراسر کشور در گیلان تصریح کرد: در واحد لاهیجان یک هزار و 388 داوطلب مرد و یک هزار 801 از داوطلبان را خواهران تشکیل می‌دهند که از این تعداد، دو هزار و  586 نفر از داوطلبان در واحد لاهیجان و 603 نفر در حوزه‌های مربوط به سما به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار