کد خبر : 40834
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰

معاون سپاه قدس گیلان:

رمز ایستادگی جمهوری اسلامی اعتقاد به ولایت است

رمز ایستادگی جمهوری اسلامی اعتقاد به ولایت است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان گفت: رمز ایستادگی جمهوری اسلامی در برابر تمامی فشارها اعتقاد به ولایت و امامت است.

به گزارش گیلانستان سرهنگ پاسدار حسین مصطفی‌پور شامگاه دوشنبه در آئین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان گیلان در رشت اظهار داشت: همه مسئولان باید برای افزایش کیفیت این نوع برنامه‌ها تلاش کنند تا افراد بیشتری بتوانند در این جشنواره شرکت کنند و شاهد افزایش سرانه کتابخوانی در کشور باشیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان رشد یک ملت را نیازمند مطالعه دانست و گفت: افزایش مطالعه یک واجب مورد تاکید بزرگان و اندیشمندان است و در اسلام از همان ابتدا به قلم و مطالعه توصیه شده است و معجزه پیامبر(ص) نیز کتاب است که این امر برتری اسلام از سایر ادیان الهی را نشان می‌دهد.

مصطفی‌پور تبرک نام این جشنواره به اسم امام رضا(ع) را مایه خیر و برکت عنوان کرد و ابراز داشت: همه ما به وجود امام رضا(ع) در کشور افتخار می‌کنیم زیرا بارگاه این امام همام باعث سرازیر شدن خیر و برکت در کشور شده است.

وی با بیان اینکه ولایت و امامت کلید واژه‌ای اساسی در جمهوری اسلامی است تصریح کرد: این نظام بر پایه ولایت بنا شده است و عید غدیر به ما یادآوری می‌کند اگر جمهوری اسلامی با وجود تمام فشارها همچنان ایستادگی کرده است به‌دلیل اعتقاد به امامت و ولایت است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان حفظ استقلال کشور را نیازمند اطاعت از اوامر ولایت دانست و افزود: اگر ولایت‌پذیری مردم کامل نشود ظهور امام زمان(عج) اتفاق نخواهد افتاد و هیچ عدالتی رخ نمی‌دهد همانند زمان صدر اسلام که مردم با نپذیرفتن ولایت پیامبر(ص) و امام علی(ع) باعث ایجاد مشکلات زیادی شدند.

مصطفی‌پور با اشاره به اینکه امام علی(ع) شهید عدالت است خاطرنشان کرد: تا زمانی که ولایت‌پذیری مردم کامل نشود عدالت و ظهور امام زمان(عج) محقق نمی‌شود و می‌دانیم علت سقوط شیطان عدم ولایت‌پذیری او بود.

وی با بیان اینکه سپاه قدس گیلان برای ترویج امر کتابخوانی خود را ملزم به همکاری با نهادهای مربوطه می‌داند اظهار داشت: مجموعه سپاه استان گیلان برای افزایش سرانه مطالعه و آگاهی مردم با مسئولان این حوزه همکاری می‌کند و امیدواریم سایر مسئولان و نهادها نیز همکاری لازم در این زمینه را داشته باشند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار