کد خبر : 23880
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷

رمضانپور در خرداد 96: پیاده راه رشت کار بزرگی بوده است / رمضانپور در اسفند 96: پیاده راه شبیه قبرستان است!

رمضانپور در خرداد 96: پیاده راه رشت کار بزرگی بوده است / رمضانپور در اسفند 96: پیاده راه شبیه قبرستان است!

این اظهارات متناقض رمضانپور در شرایطی طرح می شود که وی در همین عمر کوتاه حضورش در شورای شهر رشت پارادوکس های عجیب و غریبی داشته است.

به گزارش گیلانستان، دیروز بود که احمد رمضانپور نرگسی عضو شورای شهر رشت در نشست خبری خود در خصوص پیاده راه فرهنگی رشت گفت: در همه جای دنیا پیاده راه ساخته شده است اما آنچه که اینجا ساخته شده است به گفته اعضای سابق شورا آنچیزی نبوده است که اجرا شد و متاسفانه مردم را با مشکلاتی روبرو کرد. بنده روز که به پیاده راه میروم انگار در قبرستان قدم میزنم!

این ادعای رمضانپور نرگسی در حالی مطرح شد که وی نزدیک به 9 ماه پیش در گفتگو با خبرنگار تسنیم، پیاده راه فرهنگی رشت را یک کار بزرگ خوانده و مدعی شده بود در بسیاری از کشورهای بزرگ دنیا چنین طرح‌های پیاده راهی وجود دارد.(اینجا را بخوانید)

با توجه به اینکه این پیاده راه در 9 ماهه اخیر تغییرات محسوسی نداشته است، باید از رمضانپور پرسید چگونه از پیاده راهی که 9 ماه پیش از آن به عنوان یک کار بزرگ یاد کرده بود، حالا به عنوان قبرستان یاد می کند؟!

این اظهارات متناقض رمضانپور در شرایطی است که وی در همین عمر کوتاه حضورش در شورای شهر رشت پارادوکس های عجیب و غریبی داشته است. در تنها یکی از این موارد، رمضانپور که قبل از حضور سالاری در گیلان، انتخاب او را به عنوان استاندار تنبیه مردم گیلان از سوی رئیس جمهور خوانده بود، اندکی پس از حضور سالاری او را استانداری جوان و توانمند توصیف کرده بود!

از احمد رمضانپور که سابقه تصدی بر شهرداری و فرمانداری رشت، نمایندگی مردم رشت در مجلس شورای اسلامی و … را دارد و نامش در برهه های زمانی مختلف به عنوان گزینه احتمالی تصدی بر استانداری استان های مختلف در رسانه ها طرح گردیده، انتظار می رود حالا که در قامت یک عضو شورای شهر رشت قرار گرفته است، الگویی برای سایر همکاران خود از جمله جناب علیپور که تجربه مدیریتی نداشته اند، باشد.خزر آنلاین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار