کد خبر : 17972
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۲

رمضانپور نرگسی؛ از مخالفت با رهبری در مجلس ششم تا جدال با نماینده رهبری در شورای پنجم!

رمضانپور نرگسی؛ از مخالفت با رهبری در مجلس ششم تا جدال با نماینده رهبری در شورای پنجم!

سخنان آقای رمضانپور نشان می دهد که بازیگران فتنه ٨٨ هنوز متنبه نشده اند و قلبا اعتقادی به ولایت فقیه ندارند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، با راهیابی یکی از نمایندگان مجلس ششم به شورای پنجم شهر رشت برخی از دوستداران انقلاب نگران بودند که مبادا وقایع تلخ مجلس ششم( مخالفت علنی با مقام معظم رهبری) و سال ٨٨ که با سردستگی اصلاح طلبان افراطی به پا شده بود، دوباره تکرار شود.

سخنان روز دوشنبه احمد رمضانپور نرگسی نشان داد این نگرانی بی مورد نبوده است. احمد رمضانپور در جلسه هشتم شورای رشت گفت: این غیرت دینی ما و غیرت شهروندی ما بود که نصرتی را انتخاب کردیم و اگر خود آیت الله قربانی اینجا به عنوان عضو شورا بود نصرتی را انتخاب می‎کرد! و در واقع به طور غیرمستقیم آیت الله قربانی را زیر سوال برد.

او در ادامه گفت: آقای قربانی غیرت دینی و شهروندی خود را نشان دهند تا استاندار غیر بومی برای گیلان انتخاب نشود.

این سخنان آقای رمضانپور نشان می دهد که بازیگران فتنه ٨٨ هنوز متنبه نشده اند و قلبا اعتقادی به ولایت فقیه ندارند و گرنه اینچنین غیرت دینی و شهروندی نماینده ولی فقیه را زیر سوال نمی بردند.

از طرفی عضو اصلاح طلب شورای شهر در حالی نعوذ بالله غیرت دینی و شهروندی آیت الله قربانی را منوط به جلوگیری ایشان از صدور حکم استانداری برای گزینه غیربومی کرده که تصمیم گیرنده در این مورد ایشان نیست بلکه رئیس جمهور و هیات وزیران هستند که باید استاندار انتخاب کنند و ایشان نیز نظر خود را در این مورد اعلام کرده که آن هم حمایت از گزینه بومی است.

حالا دولت است که باید تصمیم بگیرد که به نظر امام جمعه رشت توجه بکند یا خیر. در ثانی، آقای رمضانپور در جایگاهی نیست که بخواهد درباره غیرت دینی و شهروندی نماینده ولی فقیه در گیلان شرط بگذارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دکتر اویس سه شنبه , 21 شهریور 1396 - 22:35

با سلام بومی بودن در درجه سوم اهمیت قرار دارد اول باید فردمتعهد و دوم متخصص باشد خیلی از یاران پیامبر (ص) غیر بومی بودند و اهل سرزمین عربستان نبودند مثل بلال از حبشه و صهیب از روم و سلمان از ایران بودند ولی متعهد به آرمانهای پیامبر (ص) بودند واز یاران و صحابی او محسوب می شدند.فرد بومی مومن و متعهد و متخصص بر غیر بومی ارجح است ولی بر فرض محال اگر بومی متعهد و متخصص نداشته باشیم ؛نمی توانیم سکان مرکز استان را به فرد بومی غیر متعهد و غیر متخصص بدهیم . ولی در بین جوانان تحصلکرده گیلان این توانمند ی و استعداد و کارآیی وجود داردپس بهتر است برای تشویق جوانان گیلانی مقامات را از بین گیلانیان
متعهد و متخصص انتخاب کنند همانطور که در اصفهان . تبریز و…همین کار را می کنند.

رفتن به نوار ابزار