کد خبر : 32913
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴

روابط عمومی‌ها برای بیان خدمات نظام در خدمت رسانه‌ها باشند

روابط عمومی‌ها برای بیان خدمات نظام در خدمت رسانه‌ها باشند

سرپرست فرمانداری لنگرود با بیان اینکه روابط عمومی‌ها برای بیان خدمات نظام در خدمت رسانه‌ها باشند گفت: اگر روابط عمومی‌ها اطلاعات درستی را از طریق رسانه منعکس نکند قطعاً کسان دیگری اخبار و خدمات را به گونه دیگری و علیه نظام نشر می‌دهند.

به گزارش گیلانستان محمد رنجبر پیش از ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی با کارشناسان روابط عمومی ادارات در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر با بیان اینکه هدف از تشکیل جلسه روابط عمومی‌ها تأکید بر اهمیت رسانه و ارتباطات است اظهار کرد: روابط عمومی‌ها یکی از کارشناسی‌هایی است که کمتر کسی به آن توجه کرده و نسبت به اهمیت آن بی‌توجه هستیم.

وی با بیان اینکه عصر امروز عصر ارتباطات و اطلاعات است گفت: اگر کسی با روابط عمومی و ارتباطات آشنا نباشد نمی‌تواند خدمات دستگاه‌ها و توانایی نظام را اطلاع‌رسانی کند.

سرپرست فرمانداری لنگرود با بیان اینکه اگر اداره‌ای فاقد روابط عمومی خوب باشد آن اداره فشل خواهد بود تصریح کرد: روابط عمومی، مسؤول دفتر و مسؤول حراست ادارات و دستگاه‌ها نیست بلکه روابط عمومی پلی مابین دستگاه اداری و مردم است تا کم و کاستی‌ها را از سوی مردم بشناسد و برای رفع آن بکوشد.

رنجبر با بیان اینکه شایعه زمانی رخ می‌دهد که اطلاعات درستی در درست نباشد افزود: خیلی از کارهایی را که در کشور در طول چهل سال انقلاب انجام‌شده نتوانستیم به مردم اطلاع‌رسانی کنیم و این به دلیل ضعف روابط عمومی ادارات است.

وی با اشاره به دلیل یکی از ضعف‌های روابط عمومی‌ها بیان کرد: برخی از مسؤولین جایگاه درستی برای روابط عمومی و کارشناس مربوطه قائل نیستند و این موجب ضعف در عملکرد روابط عمومی اداره و بیان خدمات نظام به مردم می‌شود.

سرپرست فرمانداری لنگرود با تأکید بر تعامل مستمر روابط عمومی با رسانه‌ها خاطرنشان کرد: روابط عمومی موفق است که ارتباط تنگاتنگی با رسانه‌ها داشته باشد و روابط عمومی بدون رسانه نمی‌تواند به‌خوبی خدمات نظام را بیان کند.

رنجبر روابط عمومی در زمان حاضر را یک علم و تخصص دانست و گفت: روابط عمومی و رسانه‌ها یک موضوع را از زوایای مختلفی می‌بیند و می‌تواند تجزیه‌وتحلیل می‌کند و این کارکرد بزرگ روابط عمومی و رسانه است که چگونه یک موضوع را به خبر تبدیل و پالایش کند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها نباید از انتقاد ناراحت شوند تصریح کرد: روابط عمومی می‌تواند با ارسال اخبار دقیق و صحیح موجب شادابی جامعه شود، روابط عمومی باید نقدپذیر باشد و با دریافت پیشنهاد درست و پذیرش نقد منصفانه سعی در جبران مشکلات کند.

سرپرست فرمانداری لنگرود با بیان اینکه روابط عمومی‌ها برای بیان خدمات نظام در خدمت رسانه‌ها باشند گفت: اگر روابط عمومی‌ها اطلاعات درستی را از طریق رسانه منعکس نکند قطعاً کسان دیگری اخبار و خدمات را به گونه دیگری و علیه نظام نشر می‌دهند.

رنجبر با بیان اینکه روابط عمومی کار دقیق و به‌روزی است تصریح کرد: در نظر داریم با برگزاری جلسات مکرر و دعوت از اساتید خبره در زمینه ارتباطات، کارگاه‌های آموزشی برگزار کنیم تا به علم روز ارتباطات نیز آشنا شویم.

وی با تأکید بر هم‌افزایی بیشتر روابط عمومی با رسانه‌ها بیان کرد: ارتباط درست روابط عمومی با رسانه موجب کارکرد درست عملکرد خدمات نظام به مردم می‌شود که باید به این موضوع اهمیت داده شود.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار