کد خبر : 14737
تاریخ انتشار : شنبه ۳ تیر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹

روایت یکی از مصدومان گیلانی حادثه تروریستی مجلس از روز 17 خرداد/ اصابت گلوله و ترکش به دست، پا و شکم + تصاویر

روایت یکی از مصدومان گیلانی حادثه تروریستی مجلس از روز 17 خرداد/ اصابت گلوله و ترکش به دست، پا و شکم + تصاویر

متوجه شدم که نفر دوم و سوم به چه صورتی مردم را ناجوانمردانه هدف قرار میدادند، اما نفر اول به طبقات مجلس رفته بود و پس از چند تیراندازی خودش را منفجر کرد که صدای بسیار مهیبی سالن را فرا گرفت.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، طهمورث سمیعی یکی از مصدومان گیلانی و رشتی حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی که از ناحیه دست، پا، ران، شکم و گوش مورد اصابت گلوله و ترکش های تروریست ها قرار گرفته بود، در یادداشتی اختصاصی برای پایگاه خبری تحلیلی گیلانستان خطاب به مردم عزیز ایران اسلامی و شهر رشت نوشت:

جهت دیدار با معاون پارلمانی کمیته امداد و یکی از نمایندگان رشت که از قبل هماهنگی لازم انجام شده بود. حدود ساعت ۳۰: ۹ صبح به قسمت انتظامات مجلس رسیدم، پس از بازرسی و تحویل گوشی به قسمت سالن انتظار مجلس رفتم بعد از هماهنگی با دفتر یکی از نمایندگان، مقرر گردید ساعت ده به دفتر ایشان مراجعه کنم البته نود درصد کار من در رشت توسط این نماینده محترم حل شده بود.

در سالن انتظار منتظر بودم با بعضی از هموطنان صحبت میکردم. ناگهان متوجه صدای گلوله شدم که از قسمت انتظامات مجلس به گوش میرسد، نگاه به سالن و مردمی که در سالن انتظار مجلس منتظر دیدار با نماینده گان حوزه انتخابیه خود بودند، از روی صندلی ها بلند شده و از قسمت ورودی گیت اول مجلس در حال خروج بودند که به محض نگاه کردن یک نفر از فاصله حدود یک متری بازوی دست چپ من مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

البته اسلحه فرد تروریستی داعش از نوع کلاشینکف بود، بعد از تیراندازی به سمت من که ایشان نفر اول فرد تروریستی بود که وارد مجلس شده بود در یک دست اسلحه کلت و در دست دیگرش اسلحه کلاشینکف وجود داشت، ضمناً جلیقه انتحاری هم به خودش بسته بود. سپس شروع به تیراندازی به سمت سایر افراد نمودند. من در آن قسمت دیدم که ایشان تیر خلاص هم میزند سعی کردم به قسمت امن تر مراجعه کنم.

با اینکه دست من شدیداً درد داشت و خونریزی بسیار شدیدی میکرد، به سمت گیت ورودی انتظامات رفتم متوجه شدم یکی از خواهران حراست مجلس هم به سمت واحد بازرسی خواهران رفتند و وارد دفتر شدند من هم رسیدم و پرده در را کنار زدم دیدم که در قفل هست و هر چه صدا زدم که گلوله به بازوی من اصابت کرده در را باز کنید، باز نکردند، از طرفی شاید بخاطر مسایل امنیتی حق داشتند، تصمیم گرفتم مکانی که ایستاده ام را عوض کنم بعد دیدم که یک نفر مسلح به سلاح کلاشینکف به شدیدترین صورت مردم را هدف قرار داده و من به طرف داخل سالن انتظار دویدم که مجدد گلوله دوم به کتف من در قسمت چپ اصابت کرد و به زمین افتادم.

حدود بیست دقیقه هوش بودم و متوجه شدم که نفر دوم و سوم به چه صورتی مردم را ناجوانمردانه هدف قرار میدادند، اما نفر اول به طبقات مجلس رفته بود و پس از چند تیراندازی خودش را منفجر کرد که صدای بسیار مهیبی سالن را فرا گرفت. بعد حدود سه ساعت کامل در همان سالن افتادم و از هوش رفته بودم، بعد از اینکه امنیت نسبی مجلس برقرار شد دستور انتقال پیکر شهداء و مجروحین به بیمارستان ها صادر شد و با آمبولانس با تدابیر شدید امنیتی ما را به چهار بیمارستان انتقال دادند، بنده را به همراه ده نفر دیگر به بیمارستان سینا منتقل کردند. و تا کنون هم در این بیمارستان بستری هستم.

بعد از اینکه امنیت برقرار شد با برانکارد از داخل مجلس بیرون آوردند و در داخل آمبولانس قرار دادند. بیمارستان سینا یکی از مجهزترین بیمارستان های کشور هست و پزشکان آن هم بسیار توانمند و جراحان بنام کشور هستند، ضمن اینکه بالغ بر ۱۵۷ نماینده محترم مجلس و ۱۳ نماینده شورای شهر تهران و همچنین وزیر محترم بهداشت و معاونین ایشان بارها به وضعیت مجروحین سرکشی کردند و ساعت ها در کنار مجروحین حضور داشتند.

تاکنون عمل جراحی بر روی بازو و کتف من انجام شده و هر دو گلوله برداشته شده، از ناحیه ران و شکم مورد اصابت ۱۱ ترکش قرار گرفته ام و انگشت کوچک دست راست و مچ دست چپ من هم شکسته و پرده گوش سمت چپ من هم پاره شده، که امروز برای جراحی پرده گوش بنده را به بیمارستان امیر اعلم انتقال میدهند و پس از عمل گوش باید زیر تیغ جراحی ترکش ها و انگشت دست و مچ دست هم قرار بگیرم. آرزوی سربلندی و پیروزی برای ملت ایران دارم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار