کد خبر : 29864
تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1397- 35: 17

روحانیون باید شخصیت های بزرگ و انقلابی استان را به جوانان معرفی کنند

روحانیون باید شخصیت های بزرگ و انقلابی استان را به جوانان معرفی کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به هجمه فراوان در حوزه فرهنگی و اجتماعی علیه نظام از سوی دشمن، برلزوم معرفی شخصیت‌های بزرگ انقلاب برای مقابله با آسیب های اجتماعی تأکید کرد.

به گزارش گیلانستان به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی گیلان، حجت‌الاسلام جمال یاری در همایش فصلی روحانیون مستقر با موضوع «بررسی راهبردهای مقابله با آسیب های اجتماعی» این اداره کل ورود خانواده‌ها در مسائل فرهنگی و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی را ضروری دانست و مطرح کرد: جوانان و نوجوانان امروز به شدت و از راه‌های مختلف مورد تهدید دشمن قرار دارند.

حجت اسلام یاری افزود: انقلاب اسلامی از لحظه شکل‌گیری تا به امروز همیشه مورد تهاجم دشمنان قرار داشته و دشمن با استفاده از حربه جنگ و ترور شخصیت های برجسته انقلاب، تحریم و فضای مجازی تلاش کرده انقلاب را با شکست مواجه کند.

وی با بیان اینکه دشمنان متصور بودند که انقلاب بعد از مدت کوتاهی همانند سایر انقلاب های جهان با شکست مواجه شده و نابود می شود، تصریح کرد: به همین منظور برای رسیدن به اهداف خود در طول ۴۰ سال گذشته با استفاده از همه ابزارها و امکانات به دنبال خدشه وارد کردن به انقلاب بودند که بیداری مردم و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری نقشه آنها را خنثی کرد.

‌مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر اینکه کشور امروز در معرض آسیب های مختلفی قرار دارد، گفت: شناساندن شخصیت های بزرگ و انقلابی استان و کشور به نسل جوان باید در سرلوحه فعالیت های روحانیون مستقر قرار گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار