کد خبر : 12622
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اردیبهشت 1396- 48: 12

روحانی حرف حمایت از بانوان می‌زند اما حتی یک وزیر زن در دولت وی نیست

روحانی حرف حمایت از بانوان می‌زند اما حتی یک وزیر زن در دولت وی نیست

مسئول کمیته بانوان ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در گیلان با بیان اینکه منشور حقوق شهروندی فقط روی کاغذ است گفت: روحانی در مناظره‌ها می‌گوید از بانوان حمایت می‌کند اما حتی یک وزیر از بانوان در هیئت دولت وی نیست.

به گزارش گیلانستان، هاجر تحریری نیک‌صفت شامگاه یکشنبه در همایش بانوان حامی حجتالاسلام رئیسی در گیلان با اشاره به اینکه ملت ایران اسلامی با وجود تمامی مشکلات همواره در تمامی عرصه‌ها مشارکت فعال داشتند اظهار داشت: امروز برخی با ایجاد فضای دو قطبی مردم را از جنگ می‌ترسانند.

مسئول کمیته بانوان ستاد انتخاباتی رئیسی در استان گیلان با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره مردم را به انتخاب فرد اصلح توصیه می‌کنند افزود: چگونگی انتخاب فرد اصلح در انتخابات باید براساس معیارهای اسلامی باشد.

تحریری نیک‌صفت با اشاره به عملکرد ۴ ساله دولت یازدهم خاطرنشان کرد: دولت یازدهم در ۴ سال گذشته موفق به تحقق وعده‌های خود نشد و گشایشی در عرصه اقتصادی کشور صورت نگرفت.

مسئول کمیته بانوان ستاد انتخاباتی رئیسی در گیلان تصریح کرد: در طول این ۴ سال روحانی عملکرد خاصی نداشت و  نتوانست به شعار و وعده‌های داده شده خود عمل کند و در نهایت در مناظرات از جهانگیری به‌عنوان کاندیدای پوششی استفاده کرد.

تحریری نیک‌صفت با ابراز تاسف خطاب به  روحانی گفت: الان زمان گزارش است نه وعده جدید ۱۰۰ روزه؛ شما  در ۴ سال می‌توانستید چندین  برنامه ۱۰۰ روزه ارائه دهید و این برنامه برای کاندیدای جدید است و نمی‌توانید بیش  از این احساسات مردم را جریحه‌دار کنید.

وی با تذکر به جوان‌ها بیان کرد: بعضی‌ها ذهن شمار ا خراب می‌کنند که رئیسی سوابق اجرایی ندارد با وجود اینکه ۱۰ سال رئیس  سازمان  بازرسی کل کشور، معاون اول و سخنگوی قوه قضاییه و دادستان بوده است.

مسئول ستاد بانوان رئیسی خاطرنشان کرد: مردم دیگر قبول نمی‌کنند که یک عده توانایی تامین مشکلات  خود نداشته باشند و به یک عده امتیازات خاص تعلق بگیرد مثل دختر وزیر که واردات پوشاک انجام داده است.

تحریری نیک‌صفت با بیان اینکه هر کشوری، دولتی جوان می‌خواهد اما سخنگوی دولت می‌گوید که وزرا خسته هستند گفت: هر دولتی که سرکار می‌آید باید توجهش به جوان‌ها باشد؛ نمی‌شود کشوری بافت جمعیتی‌اش جوان باشد و دولت به آن‌ها نپردازد.

مسئول ستاد  بانوان رئیسی بیان داشت: روحانی می‌گوید ما منشور حقوق شهروندی را تنظیم کردیم ولی این  منشور فقط روی کاغذ است و در مناظره‌ها می‌گوید از بانوان حمایت می‌کند اما  حتی یک وزیر از بانوان در هیئت دولت روحانی نیست.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار