کد خبر : 29626
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱

رودخانه منطقه خرجگیل تالش مجددا طغیان کرد

رودخانه منطقه خرجگیل تالش مجددا طغیان کرد

معاون جمعیت هلال احمر استان گیلان با اعلام اینکه رودخانه منطقه خرجگیل تالش گفت: این حادثه تاکنون تلفات جانی نداشته است.

به گزارش گیلانستان، سیاوش غلامی در گفت‌وگویی با اشاره به آغاز موج جدید بارش باران در سراسر استان گیلان اظهار داشت: تمامی تیم‌های هلال احمر استان از دیروز آماده‌باش هستند.

معاون جمعیت هلال احمر استان گیلان با اعلام اینکه شهروندان می‌توانند بروز هر گونه حادثه را از طریق شماره تماس 112 به هلال احمر اعلام کنند افزود: تمام شعب 16گانه هلال‌ احمر گیلان تا دو روز آینده آماده‌باش هستند.

غلامی با اشاره به وضعیت فعلی استان گیلان خاطرنشان کرد: در حال حاضر معابر شهرستان‌های شرق گیلان دچار آبگرفتگی هستند و روخانه منطقه خرجگیل تالش مجدد طغیان کرده است.

وی با اعلام اینکه طغیان رودخانه در منطقه خرجگیل تالش تلفات جانی به همراه نداشته است تصریح کرد: طغیان این رودخانه خسارت مالی به دنبال داشته و تجهیزات لازم برای افراد خسارت دیده در اختیار آن‌ها قرار داده شده است.

معاون جمعیت هلال احمر استان گیلان با اعلام اینکه تیم‌های واکنش سریع هلال احمر در حال آماده باش هستند عنوان کرد: آماده‌باش نیروهای هلال احمر تا دو روز آینده ادامه دارد.

غلامی ضمن اعلام نکات ایمنی برای شهروندان خاطرنشان کرد: از عموم شهروندان گیلانی تقاضا می‌شود تا از تردد غیرضروری در معابر عمومی شهری خودداری کنند.

وی با تاکید بر لزوم دور ماندن از درختان در هنگام بروز رعد و برق تصریح کرد: از مردم درخواست می‌شود تا هنگام بروز رعد و برق وسایل برقی مانند تلویزیون که آنتن‌دار هستند را از برق جدا کنند.

معاون جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به وقوع آبگرفتگی در معابر شهرستان‌های استان گیلان خاطرنشان کرد: مردم از تردد در آبگرفتگی‌های بیش از نیم‌ متر خودداری کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار