کد خبر : 68552
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰

ادعای خنده‌دار نماینده سابق رشت:

روزی می‌رسد که در همه شهرهای ایران مجسمه ظریف را نصب ‌کنند!

روزی می‌رسد که در همه شهرهای ایران مجسمه ظریف را نصب ‌کنند!

زمان نشان خواهد داد که در مقطعی بسیار بسیار حساس که یک عده دُگم فکر می کردند آقای ظریف با توانمندی اش توانست در عرصه بین الملل حضور یابد و به عنوان یک وطن پرست واقعی از کشورش دفاع کند.

به گزارش گیلانستان، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، چهره ردصلاحیتی انتخابات مجلس یازدهم و از وکیل الدوله های مجلس گذشته که هم اکنون در زیر مجموعه نوبخت، ریاست سازمان نقشه برداری را عهده دار است، در گفتگویی بامزه با نامه نیوز مدعی شده است که روزی می رسد که شهرهای سراسر ایران مجسمه ظریف را در یکی از میادین اصلی خود نصب می کنند. البته ممکن است این کار صورت بگیرد اما نه برای تقدیر بلکه برای درس آموزی از تاریخ که چرا گروهی حاضر شدند علی رغم وجود تجربه گرانبهای ملت ایران در طول پنجاه – شصت ساله به دشمن‌شان اعتماد کنند.

البته که در همان روزهای ابتدایی برجام دولتی ها اجازه ندادند که کار به صدسال و تقدیر تاریخ برسد و برای خودشان مراسم تقدیر با اهدای صدها سکه گرفتند و سردیس ظریف را هم ساختند.

سکه ها را افراد دیگر گرفتند اما تنگی معیشت و قیمت های نجومی ناشی از این «خسارت محض» و «تقریبا هیچ» و چشم برنداشتن مسئولان دولت از این سراب، نصیب مردم شد.

جعفرزاده همچنین ظریف را یک وطن پرست واقعی نامیده است اما توضیح نداده است که نسبت این وطن پرستی با زانو زدن جلوی امیر کویت، قدم زدن با کری یا طرح احتمال مذاکره با ترامپ بعد از ترور سردار سلیمانی یا ادعای ناتوانی قدرت نظامی ایران در برابر آمریکا چیست؟

گزیده اظهارات جعفرزاده را در ادامه خواهید خواند:

* ۱۰۰ سال دیگر ملت ایران متوجه اقدامات مثبت، ارزنده و تاریخی آقای ظریف خواهند شد، بر این اساس اصلا شک نکنیم روزی می رسد که شهرهای سراسر ایران مجسمه ظریف را در یکی از میادین اصلی خود نصب می کنند.

*زمان نشان خواهد داد که در مقطعی بسیار بسیار حساس که یک عده دُگم فکر می کردند آقای ظریف با توانمندی اش توانست در عرصه بین الملل حضور یابد و به عنوان یک وطن پرست واقعی از کشورش دفاع کند.

*اگر ظریف نبود معتقدم شاید مذاکرات هسته ای به نتیجه نمی رسید و برجام امروز نبود. مسلما نقش آقای ظریف در شکل گیری توافق هسته ای بسیار مهم بود.

*کل تیم مذاکره کننده ما ۱۷ نفر بودند، در حالیکه تیم آمریکایی شامل ۱۷۰ نفر مشاوران ارشد در حوزه های مختلف حقوقی بود. در واقع آقای ظریف خودش در جریان مذاکرات یک لشکر بود. متأسفانه حقش ادا نشد اما به خاطر کشورش ایستاد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمدی چهارشنبه , 30 تیر 1400 - 13:39

غلامعلی جان فقط مجسمه ظریف؟
مجسمه اوباما ، کری و ….. را چی؟

رفتن به نوار ابزار