کد خبر : 16590
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مرداد 1396- 46: 17

روز خبرنگار، پاسداشت آزادی بیان

روز خبرنگار، پاسداشت آزادی بیان

۱۷مرداد که به مناسبت شهادت شهید صارمی، روز خبرنگار نامیده شده، فرصت مغتنمی است که از خدمات جامعه بزرگ رسانه ای و خبرنگاران عزیز به شایستگی تقدیر شود.

به گزارش گیلانستان، نقی هدایتی در یادداشتی نوشت:

۱۷مرداد که به مناسبت شهادت شهید صارمی ، روز خبرنگار نامیده شده ، فرصت مغتنمی است که از خدمات جامعه بزرگ رسانه ای و خبرنگاران عزیز به شایستگی تقدیر شود . این روز بر شما مبارک. نوشته هایتان طلوع حقیقت و بیان دردهای کسانی است که نمی توانند بگویند و فریادشان بی صداست.
اطلاع رسانی نقشش انکارشدنی نیست، باید همواره در پی خبر باشد و با خبر باید با قبول خطر‌های فراوان، از مرزها نیز گذر کرده و به واقع «خبرنگاری» کند.
خبرنگار صادقانه می‌نویسد. می‌نویسد برای ساختن فرهنگ غنی. می‌نویسد برای ساختن کشوری آباد و آزاد، برای ساختن بهترین‌ها برای ایران و ایرانی؛ اینان همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و نماینده وجدان عمومی هستند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای، مرهون تلاش‌های شبانه روزی آنهاست.
روز خبرنگار، روزی است که گویی قلم، این مقدس‌ترین عامل سوگند آسمانی بار دیگر به مظهر درخششی تبدیل شده که حکایت‌گر زندگی تابناک رهپویانی می‌شود که همواره با قلم پیوندی جاودانه بسته‌اند.
روز خبرنگار، سرود ماندن در ورطه نوشتن، حکایت پابرجایی در دنیای کلمات و واژه‌ها و عامل تابندگی دگرباره اندیشه‌های انسانی است.
اینجانب این روز خجسته را به همه صاحبان قلم و اصحاب رسانه و خبرنگاران به ویژه جامعه رسانه ای استان گیلان تبریک عرض می کنم و از درگاه ایزدی ، سلامتی و عزت این عزیران را آرزو می نمایم .

نقي هدايتي

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار