کد خبر : 57699
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان:

روز ملی استکبار ستیزی نباید دچار شعار زدگی شود

روز ملی استکبار ستیزی نباید دچار شعار زدگی شود

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به اینکه روز ملی استکبار ستیزی نباید دچار شعار زدگی شود، گفت: دشمن به دنبال تغییر باورهای جوانان است.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام مجتبی پور یوسفی ظهر شنبه در نشست هم اندیشی با جمعی از هنرمندان و فعالان رسانه‌ای استان که به‌مناسبت یوم‌الله ۱۳ آبان در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، اظهار کرد: یوم‌الله ۱۳ آبان را نماد استکبارستیزی ملت ایران است.

وی با اشاره به اینکه بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نباید به شعارزدگی ختم شود، افزود: عدم نهادینه شدن شعارهای اصیل ۱۳ آبان و تفکر استکبارستیزی در عمق جان جامعه و مسئولان قطعاً انقلاب اسلامی و نظام متحمل ضربه دشمن می‌کند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان، تقلیل برنامه‌های یوم‌الله ۱۳ آبان به دانش آموزان را موجب انحراف از موضوع اصلی استکبارستیزی دانست و اضافه کرد: اقشار مختلف جامعه باید بدانند که ایران در تاریخ معاصر ۲۰۰ ساله خود چقدر با استکبار جهانی درگیری داشته و کجاها به پیروزی رسیده و کجاها متحمل شکست شده است.

حجت الاسلام پوریوسفی با بیان اینکه هنرمندان متعهد و انقلابی می‌توانند پیش قراول دیگر اندیشمندان در تبیین اندیشه‌های ناب معمار کبیر انقلاب اسلامی باشند، گفت: امروز باید فضای سایبری با فعالیت‌های هنری، اشعار و طراحی‌های گرافیکی جلوه گر شعارهای اصیل انقلاب اسلامی در سطح جامعه باشد.

وی با اشاره به تلاش استکبار جهانی برای خدشه دار کردن هویت جامعه اسلامی، عنوان کرد: امروز استکبار جهانی بنیان خانواده را نشانه گرفته و به دنبال تزلزل خانواده است و اگر مردم این هدف شوم را دریافت کنند، دشمنی و ضدیت خود را با استکبار جهانی قاطعانه نشان می‌دهند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه مراکز آموزشی و محل حضور جوانان یکی دیگر از حوزه‌های توطئه استکبار است، افزود: دشمنان می‌خواهند جوان و نوجوان ما دیگر علاقه‌ای به کسب علم و دانش نداشته باشند و به سمت علوم لاینفع به جای علوم سودمند ریشه‌ای، هویتی، اصیل و اسلامی برود. تقلیل جایگاه استاد و معلم به عنوان الگوهای بزرگ اسلامی از توطئه‌های استکبار است.

وی با اشاره به اینکه دشمن با تلاش خود طی سال‌های اخیر برکات بزرگان علمی و دینی را از جوانان ما گرفته است، گفت: امروز توطئه ای علیه بزرگان معرفت و دین به راه افتاده تا اثر آنان در سطح جامعه کم‌رنگ شود. متأسفانه نسل جوان دانشمندان و فرهیختگان خود را نمی‌شناسد و همین عدم شناخت موجب کاهش اثرگذاری این بزرگان می‌شود.

حجت الاسلام پوریوسفی با تاکید بر لزوم مقابله با نقشه‌های استکبار جهانی، افزود: اگر اقدامات فرهنگی و هنری لازم را انجام ندهیم، تفکر استکباری در دل جوانان و نوجوانان ما نفوذ می‌کند لذا از هنرمندان خوش فکر انقلابی می‌خواهیم تولیدات محتوایی خود را به سمت هویت سازی نسل جوان ببرند و یوم‌الله ۱۳ آبان زمینه مناسبی برای یک خروجی هنرمندانه با محوریت تبیین مسئله استکبارستیزی و مبارزه با ظلم و جنایت و فساد خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار