کد خبر : 4722
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 تیر 1395- 32: 0

روستاهایی در گیلان وجود دارد که فاقد امکانات اولیه هستند

روستاهایی در گیلان وجود دارد که فاقد امکانات اولیه هستند

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه روستاهایی در گیلان وجود دارد که فاقد امکانات اولیه هستند گفت: قرار بر این است تا برای روستاهایی که در این شرایط هستند بودجه‌ای در نظر گرفته شود و آن را به سپاه واگذار کنند تا این مشکلات را مرتفع کند.

به گزارش درگیلان، سردار پاسدارمهدی کاظمی‌پور در مراسم افتتاحیه طرح اردوی جهادی هجرت ۳ با اشاره به جایگاه شهدای مدافع حرم اظهار داشت: با وجود اینکه کشورهای سلطه‌گر به‌دنبال این بودند تا اسلام سکولار را در ایران به حاکمیت برسانند امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را پایه‌گذاری کرد.

وی با بیان اینکه حضرت امام (ره) با اتکا به خداوند، ائمه اطهار و مردم عزیزمان اسلام ناب محمدی را در ایران پایه‌ریزی و حاکم کرد گفت: ایران تنها کشوری در جهان است که سرنوشت آن توسط رهبری و مردم تصمیم‌گیری می‌شود و این ثمره و حاصل تلاش،کوشش، فداکاری و ایستادگی مردم و خون شهدای گرانقدر است.

جانشین فرمانده سپاه گیلان با اشاره به اینکه شهدای عزیز و گرانقدر ما هر لحظه با تهدیدهای دشمن و کشورهای جنایتکار خود را فدای انقلاب کردند و تاکنون نیز این فداکاری‌ها تداوم دارد و ادامه راه شهدا برای ما یک تکلیف است افزود: اکنون دشمنان اسلام تهدیدهای فرهنگی و اقتصادی را شروع کرده‌اند.

وی اظهار کرد: دشمنان بر این بودند تا ایران اسلامی نتواند خودکفا باشد ولی مقام معظم رهبری و دولت برای کسانی که دارای خلاقیت و نوآوری هستند تمهیدات و اقدامات خوبی در نظر گرفته و آن را حمایت می‌کنند.

سردار کاظمی‌پور با اشاره به اینکه مقابله با تهدید اقتصادی ازجمله کارهایی است که دولت در دست اقدام دارد گفت: در تهدید اقتصادی از جمله کارهایی را که بسیج سازندگی در دست دارد طرح جهادی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش است که این نوعی کمک به دولت است تا هزینه‌های دولت را کاهش دهد.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه طرح هجرت دارای چند هدف است که یکی از این اهداف به‌صورت جمعی زندگی کردن و تبادل مباحث فرهنگی است اظهار کرد: چگونه زندگی کردن به‌صورت دسته‌جمعی برای رسیدن به اهداف  از اولویت بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه در اردوهای جهادی شاهد آن هستیم که این افراد در روستاهایی که فاقد آب، برق و گاز هستند حضور پیدا کرده و به آن عزیزان یاری می‌رسانند گفت: روستاهایی در استان گیلان وجود دارند که با عدم وجود این منابع، شهیدانی را به نظام جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.

سردار کاظمی‌پور با بیان اینکه روستایی با داشتن ۱۱۰ خانوار، ۷ شهید را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است اظهار کرد: قرار بر این است تا برای روستاهایی که در این شرایط هستند بودجه‌ای در نظر گرفته شود و آن را به سپاه واگذار کنند تا این مشکلات را مرتفع کند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به شعار«ما می توانیم» حضرت امام (ره) گفت: اکنون هیچ کشوری جرئت ندارد به ایران نگاهی بد داشته باشد و هدف کلی بر این است  تا تهدیدها را پشت سر بگذاریم که تاکنون این امر با وجود رهبری امام خامنه‌ای و پشتیبانی ملت پشت سر گذاشته شد.

سردار کاظمی‌پور با بیان اینکه مهارت آموزی از اهداف دیگر طرح هجرت است مطرح کرد: تجربه میدانی باعث پیروزی می‌شود و تجربه‌های فراوانی را برای ما به ارمغان می‌آورد و اکنون کشورهای دیگر محتاج ما هستند./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار