کد خبر : 12124
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اردیبهشت 1396- 17: 8

روند تایید صلاحیت شوراها در این دوره خوب بوده و برای مردم آرامش بیشتری ایجاد کرده است

روند تایید صلاحیت شوراها در این دوره خوب بوده و برای مردم آرامش بیشتری ایجاد کرده است

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: اگر قرار باشد بحث ها در مناظرات به صورت “اتو کشیده” بیرون بیاید، مردم نمی توانند تصمیم درست بگیرند.

مهرداد بائوج لاهوتی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان با اشاره به اولین مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری اظهار کرد: مناظره هر چه شفاف تر باشد، بهتر است و تازه در حال پیدا کردن روند درست و منطقی اش می باشد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محدود کردن مناظرات، کار خوبی نیست، گفت: نمایندگان باید آزاد باشند تا افراد عادی یا نمایندگان آنها مباحثی که مورد نظرشان است را در دفاع بگویند.

لاهوتی اظهار کرد: هر کسی بخواهد تخلف، تهمت و یا نا داوری داشته باشد، این تخلف از قانون، توسط قانون گذاران مشخص شده است.

وی با اشاره به اینکه به نظر من آزادی در گفتار باید وجود داشته باشد، ابراز نمود: ما نباید چیزی را از مردم پنهان کنیم، مردم صاحبان اصلی می باشند و خودشان تصمیم گیرنده هستند.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس اظهار کرد: اگر قرار باشد بحث ها در مناظرات به صورت “اتو کشیده” بیرون بیاید، مردم نمی توانند تصمیم درست بگیرند.

لاهوتی در مورد ۴ میلیون شغل وعده داده شده دولت اظهار کرد: دولت پیرامون اشتغال، تلاشهایی انجام داد و با دنیا تعامل اقتصادی کرد که در گرو تعامل سیاسی است.

وی گفت: به نظر من تعاملی که با دنیا ایجاد شده است، شرایط اقتصادی کشور را به سمت بهبودی پیش می برد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در مورد تخلفات در سطح کشور اظهار کرد: کارهای بزرگ حاشیه هایی نیز دارد، حاشیه ها را باید تحمل و دیدمان را وسیع تر کرد.

لاهوتی در مورد تایید صلاحیت های شوراها در گیلان اظهار کرد: این دوره خوب بوده و برای مردم آرامش بیشتری داشته است. هیئت های نظارت و اجرایی سعی کردند رای ها را به مردم واگذار کنند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی در مورد افزایش ۷ درصدی قیمت برگ سبز چای اظهار کرد: در شبکه باران هم گفتم که امسال شورای اقتصاد ۷ درصد برای چای اعلام کرده است و این مورد اعتراض ما در مجلس قرار گرفت.

وی در پایان اذعان داشت: در جلسه ای که با آقای نوبخت داشتیم با ایشان به تفاهم رسیدیم که افزایش قیمت چای ۱۰ درصد باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار