کد خبر : 15504
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 تیر 1396- 11: 18

روند توسعه استان گیلان درگیر برخی مشکلات زیرساختی و قانونی است

روند توسعه استان گیلان درگیر برخی مشکلات زیرساختی و قانونی است

مدیرکل اقتصاد و دارایی ‌گیلان با بیان اینکه برخی از مشکلات زیرساختی و قانونی در کشور گریبانگیر روند توسعه استان است، گفت: رفع موانع اقتصادی استان ‌نیازمند هم‌اندیشی است.

به گزارش گیلانستان، منصور مولایی‌پور عصر امروز در نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه منطقه آزاد انزلی برای استان گیلان همانند دروازه‌ای برای توسعه است اظهار داشت: حل مشکلات زیرساختی و قانونی به روند توسعه کمک چشم‌گیری می‌کند.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان گیلان خاطرنشان کرد: توجه به گردشگری دریایی، بهبود خدمات بیمه‌ای و ارائه تسهیلات بانکی، راه اندازی موسسه مالی بین المللی در منطقه آزاد و ایجاد شهرک بورس خاویار در گیلان از موارد ضروری در روند توسعه استان گیلان است.

مولایی‌پور با تاکید بر اینکه برخی از مشکلات زیرساختی و قانونی در کشور و استان وجود دارد که به‌شدت گریبان گیر صنعت، گردشگری و استفاده از ظرفیت‌های دریامحوری شده است بیان داشت: حرکت به‌سوی اقتصاد دریامحور در گیلان می‌تواند استان را به‌سوی پیشرفت سوق دهد.

وی ظرفیت دریامحوری استان گیلان را موجب پیشبرد اهداف اقتصادی و جذب منابع دانست و با بیان اینکه استان گیلان باید به‌سوی اقتصاد دریامحور پیش رود تصریح کرد: نمایندگان مجلس می‌توانند تاثیر گسترده‌ای در تصویب لوایح مربوطه داشته باشند.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان گیلان با اشاره به اینکه مسائل و مشکلات اقتصادی استان گیلان همواره باید به‌طور مستقیم رصد و ریشه یابی شود و گیلان ظرفیت‌های گسترده‌ای برای اقتصادی شدن دارد گفت: رفع موانع بخش‌های اقتصادی استان گیلان نیازمند هم‌اندیشی است./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار