کد خبر : 72841
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۵۳

سخنگوی علوم پزشکی گیلان:

روند ثابت کرونا در گیلان/عادی انگاری شرایط شکننده را تغییر می دهد

روند ثابت کرونا در گیلان/عادی انگاری شرایط شکننده را تغییر می دهد

سخنگوی علوم پزشکی گیلان با اشاره به روند ثابت کرونا طی هفته های اخیر در این استان، گفت: هر گونه عادی انگاری می تواند این شرایط شکننده را تغییر دهد.

به گزارش گیلانستان، فردین مهرابیان پیش از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به روند ثابت میزان ابتلاء و مرگ و میرهای ناشی از کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: در هفته‌های اخیر روند ثابتی در میزان ابتلاها شاهد بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۲۶۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند، گفت: از این تعداد ۵۷ نفر در شبانه روز گذشته بستری شده‌اند.

مهرابیان در ادامه به بستری ۶۲ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه اشاره و اضافه کرد: امروز ۱۰ بیمار جدید به این بخش منتقل شده و در مجموع حال ۵۷ بیمار وخیم است.

وی با تأکید بر اینکه رعایت دستور العمل های بهداشتی همچنان باید با دقت و جدیت از سوی شهروندان رعایت شود، ادامه داد: با وجود روند مطلوب واکسیناسیون در استان گیلان اما هر گونه عادی انگاری می‌تواند این شرایط شکننده را تغییر دهد.

سخنگوی علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه امروز ۴۴۵ پایگاه ثابت و سیار واکسیناسیون در گیلان فعال است، گفت: امروز در ۱۹۹ پایگاه شهرستان رشت به شهروندان این شهرستان واکسن کرونا تزریق می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار