کد خبر : 17787
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲

رونمایی از دفاتر «قهرمان من»در رشت

رونمایی از دفاتر «قهرمان من»در رشت

مراسم رونمایی از دفاتر «قهرمان من» منقش به تصاویر شهدای مدافع حرم در رشت برگزار شد.

به گزارش گیلانستان، مسئول رونمایی دفاتر «قهرمان من» عصر امروز در حاشیه مراسم رونمایی از دفاتر «قهرمان من» در گفتگو با خبرگزاری فارس با اشاره به انتشار دفاتر «قهرمان من» برای دومین سال متوالی اظهار کرد: طراحی دفاتر قهرمان من را باهدف معرفی شهدای مدافع حرم به دانش آموزان و با چاپ بیش از 13 هزار جلد روانه بازار خواهیم کرد.

مهدی سیمایی با اشاره به دلیل انتخاب این شهدا برای چاپ در دفاتر گفت: این شهدا از رفقای ما بوده و در کار فرهنگی ید طولانی داشته‌اند که البته دلیل عمده دیگر آن اینکه این شهدا مدفون در رشت می‌باشند

وی بابیان اینکه همه شهدا برای ما عزیز هستند گفت: متأسفانه برای چاپ هر شهید با تیراژ بالا و عدم بازار مطلوب امکان چاپ تمثیل بیست شهید عزیز مدافع حرم با تیراژ بالا را برای ما میسر نکرده است.

مسئول رونمایی دفاتر «قهرمان من» بابیان اینکه هدف ما از انجام این کار شناساندن این شهدا به نسل آینده است گفت: اگر دوستان در شهرهای دیگر مایل به شناساندن شهدا به‌خصوص شهدای شهر خود باشند، با تمام قوا به آن‌ها کمک خواهیم کرد.

رونمایی از دفاتر «قهرمان من» با تصاویر شهدای مدافع حرم ازجمله شهید سید اسماعیل سیرت نیا، سجاد طاهرنیا، حامد کوچک زاده، سعید مسافر و شهید محسن حججی و همچنین یک طرح حجاب برای دومین سال پیاپی باهدف معرفی شهدای مدافع حرم برای استفاده دانش آموزان انجام‌شده است.

این دفاتر توسط موسسه فرهنگی بهشت و با طراحی گرافیک محسن علیزاده منتشرشده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار