کد خبر : 59745
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸

رونمایی از نماهنگ “زخم شعله ور” ویژه سالگرد شهادت میرزا کوچک خان جنگلی+ تصاویر

رونمایی از نماهنگ “زخم شعله ور” ویژه سالگرد شهادت میرزا کوچک خان جنگلی+ تصاویر

آیین رونمایی از نماهنگ زخم شعله ور در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان برگزار شد.

به گزارش گیلانستان، اکبر محمودی تهیه کننده نماهنگ زخم شعله ور، با بیان اینکه این نماهنگ به رشادت های قهرمان گیلان، روحانی شهید میرزا یونس استادسرایی کوچک جنگلی در مقابله با استعمار انگلیس می پردازد، اظهار کرد: این نماهنگ با شعر فارسی مرتضی عابدپور و شعر گیلکی رسول شریفی با نویسندگی پرستو آزاد و کارگردانی سجاد عزیزپور تولید شده است.

وی تصریح کرد: آهنگسازی توسط سید محمد صادق آتشی و تدوین توسط حسین بدر طالعی انجام شده است.

مسئول گروه سرود منادیان بصیرت با اشاره به اینکه گروه سرود بین المللی منادیان بصیرت همانند سال گذشته با همکاری گروه هنری ۱۱ آذر این نماهنگ را طراحی و تولید کرده است، افزود: این نماهنگ به زودی از رسانه ملی و فضای مجازی منتشر خواهد شد.

تهیه کننده نماهنگ زخم شعله ور ادامه داد: در نماهنگ سالار جنگل که در سال ۹۸ تولید شد گوشه‌ای از جنایات شوروی به تصویر کشیده شد و در نماهنگ زخم شعله ور نیز خباثت های استعمار پیر انگلیس روایت گردیده است.

وی با بیان اینکه شهید میرزا کوچک جنگلی در زمان خود با ۲ استعمار شوروی و انگلیس مبارزه کرد گفت: باید نوجوان امروز که مخاطب اصلی این دو نماهنگ بوده نقش میرزا و همچنین خباثت های انگلیس را که تاکنون ادامه داشته به خوبی بشناسد.

وی با بیان اینکه گروه “سرود منادیان” بصیرت در ۸ماه اخیر سه مقام برتر کشوری را در عرصه تولید نماهنگ به خود اختصاص داده است بیان کرد: آثار و تولیدات این گروه در سایت و شبکه های مجازی متعلق به گروه قابل دسترسی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار