کد خبر : 35784
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 فروردین 1398- 00: 17

گزارش/

رونمایی از ۵ گزینه محتمل برای تصدی بر کرسی شهرداری رشت+ رزومه

رونمایی از ۵ گزینه محتمل برای تصدی بر کرسی شهرداری رشت+ رزومه

پس از جلسه علنی دیروز شورای شهر رشت، نشست غیررسمی بدون حضور خبرنگاران برگزار شد. نشستی که اگرچه بهراد ذاکری به نشانه اعتراض در آن شرکت نکرد اما گفته می شود ۵ گزینه نهایی تصدی بر شهرداری رشت در آن تعیین شدند.

به گزارش گیلانستان، پس از جلسه علنی دیروز شورای شهر رشت، نشست غیررسمی بدون حضور خبرنگاران برگزار شد. نشستی که اگرچه بهراد ذاکری به نشانه اعتراض در آن شرکت نکرد اما گفته می شود ۵ گزینه نهایی تصدی بر شهرداری رشت در آن تعیین شدند.

بهزاد افشار؛ مدیر باسابقه و برکنار شده وزارت کشور

بهزاد افشار دانشجوی دکترای سیاستگذاری عمومی(در حال دفاع) و کارشناس ارشد علوم سیاسی است. در سوابق وی مدیرکلی دفتر امور شوراهای شهر و روستای وزارت کشور از سال ۹۳ تا انتهای سال ۹۷، معاونت دفتر امور شوراها و شهرداری های وزارت کشور از سال ۸۸ تا ۹۳ و ریاست اداره شوراها و شهرداری های وزارت کشور از سال ۸۱ تا ۸۸ به چشم می خورد.

افشار که سالها سابقه حضور در بخش مدیریتی وزارت کشور دارد اسفند ماه گذشته جای خود را در دفتر امور شوراهای شهر و روستای وزارت کشور به محمدرضا صمیمی داد.

گفته می شود با توجه به برکناری افشار از پست قبلی خود در وزارت کشور، انتخاب وی بعنوان شهردار رشت می تواند با نظر منفی وزیر کشور در صدور حکم تصدی وی بر شهرداری رشت همراه باشد.

فرامرز جمشیدپور؛ مرد پرحاشیه و نویسنده نامه معروف ” خودم به خودم “

http://www.pirastefar.ir/wp-content/uploads/%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%85%D8%B1%D8%B2-%D8%AC%D9%85%D8%B4%DB%8C%D8%AF-%D9%BE%D9%88%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%AA-%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%B1%D8%B4%D8%AA.jpg

فرامرز جمشیدپور، معاون فعلی حمل و نقل ترافیک شهرداری رشت و سرپرست سابق شهرداری رشت است که سابقه  شهرداری رستم آباد را در کارنامه خود دارد. از او هم بعنوان یکی از گزینه های تصدی بر شهرداری رشت نام برده می شود. اگرچه بعلت حواشی گذشته نه چندان دور که با انتشار نامه ای جنجالی که خطاب به خودش نوشت، به وجود آمد، نمی توان شانس زیادی برای مرد باسابقه شهرداری رشت متصور بود.

رحیم شوقی؛ از استانداری گیلان تا منطقه آزاد انزلی و حالا شهرداری رشت!

رحیم شوقی، برادر فرهاد شوقی عضو سابق شورای شهر رشت و فرزند شهید سرافراز حسین شوقی می باشد. وی که هم اکنون معاون عمرانی منطقه آزاد انزلی است، مدیرکلی دفتر فنی استانداری گیلان را در کارنامه کاری خود دارد. از شوقی بعنوان مدیری پاکدست یاد می شود که حضورش در راس شهرداری رشت می تواند عاملی مهم برای مبارزه با فساد غیرقابل انکار در بدنه شهرداری، باشد.

ناصر حاج محمدی؛ پرشانس ترین گزینه تصدی بر شهرداری رشت به اذعان برخی رسانه ها!

حاج محمدی در سوابق تحصیلی خود فوق دکترای تخصصی مهندسی محیط زیست و دکترای برنامه ریزی محیط زیست، کارشناسی ارشد شهرسازی گرایش برنامه ریزی شهری و منطقه ای را دارد. وی از سال ۷۵ سوابق مدیریتی خود را با مدیریت دفتر فنی حوزه معاونت عمرانی شهرداری منطقه ۷ تهران شروع کرد. قائم مقامی و معاونت در شهرداری اهواز(۲ سال و ۱۰ ماه)، شهرداری رامسر(۱۱ ماه)، شهرداری شاهرود(۳٫۵ سال) و شهرداری اسلامشهر(۱ سال) از جمله سوابق او به عنوان شهردار محسوب می شود. حاج محمدی از سال ۸۱ تا ۸۵ نیز به عنوان مدیرکل دفتر هماهنگی خدمات شهری فعالیت داشته که  بعد از استعفاء از شهرداری شاهرود حدود ۸ سال از پست های مدیریتی دور شده است.

طی روزهای گذشته برخی رسانه ها از وی بعنوان شانس اصلی تصدی بر شهرداری رشت نام برده و او را گزینه تمام و کمال رضا رسولی، عضو شورای شهر رشت معرفی کرده اند. ادعایی که به نظر می رسد بیشتر از آنکه منطبق بر واقعیت باشد، حربه ای برای کاهش شانس وی و اصطلاحا سوزاندن او خواهد بود.

سیروس شفقی؛ آقای فرماندار

Related image

شفقی کارشناس ارشد جغرافیا و برنامه ریزی توریسم است که در سوابق مدیریتی خود فرمانداری آستارا، رشت و کرج را در کارنامه دارد. شفقی از سال ۷۹ تا سال ۸۶ حدود هفت سال به عنوان شهردار تالش فعالیت می کرد. وی سال گذشته زمانی که به عنوان فرماندار کرج و معاون استاندار البرز فعالیت می کرد به عنوان شهردار کرج انتخاب شد که وزارت کشور در ان مقطع اعلام کرد بهتر است در پست حساس فرمانداری باقی بماند.

از شفقی هم بعنوان یکی از ۵ گزینه نهایی جلسه غیررسمی دیروز اعضای شورای شهر رشت نام برده می شود.

/خزرآنلاین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار