کد خبر : 78968
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 خرداد 1401- 31: 17

بی‌آبرویی دیگر برای متولیان مساجد؛

رویارویی عضو شورای یکی از شهرهای کشور با درب بسته مساجد رشت هنگام نماز صبح!

رویارویی عضو شورای یکی از شهرهای کشور با درب بسته مساجد رشت هنگام نماز صبح!

.

به گزارش گیلانستان، مسعود عباس نژاد در چهل و دومین جلسه علنی شورا با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌هایی که مردم با آن روبه رو هستند مشکلات اقتصادی است اظهار کرد: بخش عظیمی از مردم با دغدغه‌های افتصادی مواجه هستند و متاسفانه در برخی از موارد با فعالیت افرادی سودجو و احتکار ملزومات مورد نیاز مردم، شاهد تشدید مشکلات هستیم.

 عضو شورای شهر رشت به پیش رو بودن عید غدیر خم اشاره کرد و گفت: ولایت امام علی (ع) و تاکید به عدالت و انصاف توسط این امام همام باید همواره سرلوحه تمام امور باشد، اما متاسفانه امروزه شاهد فروش برخی از محصولاتی هستیم که نیمی از پاکت آن با باد پر شده است و انشاا با تبیین صحیح واقعه غدیر و عدل امام علی (ع) بتوانیم این گونه رفتارها را اصلاح کنیم.

وی با اشاره به حضور عضو شورای یکی از شهرهای کشور در رشت بیان کرد: این عضو شورا طی تماس با بنده اعلام کرد که برای نماز صبح تا کنون به چند مسجد مراجعه کرده‌ام اما درب مساجد بسته است! این موضوع زیبنده نیست و انتظار دارم کمیسیون فرهنگی شورا و سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری رشت با جدیت نسبت به رفع این موضوع ورود کنند. 

عباس نژاد به پیش رو بودن مراسم محرم اشاره کرد و گفت: باید درب مساجد به روی جوانان باز شود و با وجود آنکه در سطح شهر مساجد فراوانی وجود دارد، اما امروز شاهد حضور اندک جوانان در مساجد هستیم و در برخی مواقع جوانان را به مساجد راه نمی‌دهند.

وی با انتقاد از اینکه به دلیل اینکه درب برخی از مساجد به روی جوانان بسته است جوانان نیز د ایامی همچون محرم به دنبال ایجاد خیمه‌های عزاداری در سطح شهر هستند تصریح کرد: باید جوانان را با آغوش باز بپذیریم و از قلب همین جوانان، مدافعین حرم معرفی شدند که همواره برای دفاع از آب و خاک و ناموس مردم جانفشانی می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار