کد خبر : 13573
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1396- 04: 18

رویای منتخب تالاردار و توهین کننده به شهدا، جهت تصدی کرسی شهرداری رشت!

رویای منتخب تالاردار و توهین کننده به شهدا، جهت تصدی کرسی شهرداری رشت!

وی که با رایزنی نماینده حامی فتنه توانست مجوز حضور در انتخابات را بگیرد در نظر دارد از خلا موجود بین دو اقلیت اصولگرا و اصلاح طلب شورای پنجم استفاده کرده و خود را به عنوان شهردار رشت قالب کند.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان، شنیده ها حاکی از آن است که یکی از منتخبان شورای پنجم شهر رشت با سابقه تالارداری و حتی توهین آشکار به شهدا که صلاحیتش در تمام مراحل بررسی صلاحیت ها رد شده و سرانجام با رایزنی نماینده حامی فتنه توانست مجوز حضور در انتخابات را بگیرد، دیدارهایش با دیگر منتخبان شورای شهر را آغاز کرده و در این دیدارها خود را به عنوان شهردار منتخب پیشنهاد کرده است.

وی که از مخالفان ثابت قدم محسوب می شود در نظر دارد از خلا موجود بین دو اقلیت اصولگرا و اصلاح طلب شورای پنجم استفاده کرده و خود را به عنوان شهردار رشت قالب کند.

این فرد منتخب در حالی چنین تلاش هایی را از سرگرفته که حرف و حدیث های بسیاری در باره چگونگی راهیابی او به شورا شنیده می شود.

شاید اگر نهادهای نظارتی وظایف خود را به طور کامل انجام می دادند، فردی که در پرونده خود انواع و اقسام مشکلات را دارد اینک به خود اجازه نمی داد که رویای شهردار شدن را در سر بپروراند.

گفتنی است این شخص در آذرماه سال گذشته از مخالفت شدید خود با نامگذاری کوچه ها به نام شهدا آنهم در جمع عمومی مردم سخن به زبان آورده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مرتضی چهارشنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹

اخه جذب مشارکت حداکثری در انتخابات به چ قیمتی؟ ینی هر بی سر و پایی تائیدی بشن تا ارای نظام بره بالا؟ خب نتیجهش میشه این… تازه اینا اولشه

روشن چهارشنبه , ۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱

و صد البته حیف که همه اینها را از پدر شهید عزیزش دارد که امیدواریم واقعاً شرمنده شان نشویم.

محمد جمعه , ۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰

همه بدهستن شماخوبین.نماینده حانی فتنه هم […] هست فتنه احمدی نژاده وشما.به آغوش ملت برگردید وتفسیر متوهمانه نکنید مصادره نکنید ملت ونظام ورهبری وامام را.عموم ملت دوستدار رهبرند وشما شک دارید شکتان رابرای خودتان نگه دارید و نشرندهید

رفتن به نوار ابزار